Murringer og stikkninger i magen

Frøken Lykkelig

Frøken Lykkelig❤
Jeg er førstegangsfødende og har da aldri vært gravid før. Er 6+2 dager på vei og har hatt lite plager så langt:) Lurer derfor på hvordan det er med disse murringene og stikkningene i magen- Hvor ofte er det vanlig og kjenne disse, og er det normalt og ha stikkninger på begge sider? :) Ellers vil jeg si gratulerer til alle sammen:)

Helt vanlig :-)
Her stikker og strekker det, er ca like langt som deg :-)

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Murrer og stikker hos meg også, og innimellom får jeg noen skikkelig menssmerter :) Blir nesten nervøs, men hittil har jeg heldigvis(!!!!) ikke blødd en dråpe :D Tror nok det er normalt :)

Apper <3

Murrer og stikker hos meg også, og innimellom får jeg noen skikkelig menssmerter :) Blir nesten nervøs, men hittil har jeg heldigvis(!!!!) ikke blødd en dråpe :D Tror nok det er normalt :)

Apper <3

Signerer denne!

Innimellom murrer det såpass voldsomt at jeg går på do for å sjekke. Heeelt sikker på at NÅ KOM TR :( men nada så langt :)

Er 5+0 i dag.

Signerer denne!

Innimellom murrer det såpass voldsomt at jeg går på do for å sjekke. Heeelt sikker på at NÅ KOM TR :( men nada så langt :)

Er 5+0 i dag.
Innimellom er jeg faktisk redd for å gå på do og jeg har dager hvor utfloden min er ganske så ille så jeg tror jeg faktisk har begynt å blø, men nei, enn så lenge ser det ut til at spireliten trives her inne :)
Jeg er 6 uker på vei.

Apper <3

Innimellom er jeg faktisk redd for å gå på do og jeg har dager hvor utfloden min er ganske så ille så jeg tror jeg faktisk har begynt å blø, men nei, enn så lenge ser det ut til at spireliten trives her inne :)
Jeg er 6 uker på vei.

Apper <3

Jeg krysser alt som krysses kan for oss begge :) denne gangen SKAL vi klare det!!!! :D

Takk for svar alle sammen :) Håper det går bra for oss alle :) Selv har jeg murringer og stikkninger innimellom,men de har hittil vært rolige :) Nå er jeg nesten sånn at hvis jeg ikke kjenner noe så blir jeg nervøs,Hehe ;) Mange tanker skal det sies at man har som gravid altså :)

Back
Topp