Murringer og stikkinger

Hede

Glad i forumet
7+5 i dag, og sliter noe voldsomt med murringer og ligamentsmerter. Flere?
Har hatt en pause fra det en liten stund etter ca 5+5, men nå er det tilbake igjen for fult! Det tar så tak når jeg feks nyser! Ikke så heldig når en har pollenallergi! Haha :) Auuu!
 
Jeg har også fått tilbake murringene. Er 7+1 i dag. Livmoren vokser mye for tiden, så det er derfor :) ikke godt, men ufarlig:)
 
Jeg har også fått tilbake murringene. Er 7+1 i dag. Livmoren vokser mye for tiden, så det er derfor :) ikke godt, men ufarlig:)
Neida, det er bare ubehagelig :)
Var bare spent på om det var flere som liksom hadde hatt en liten pause for at det så kommer tilbake igjen. Er egentlig veldig rart alt dette her :) Blir litt smårar av å gå gravid :p
 
Æsj ja det er vondt. Varmeflaske har hjulpet litt her. Det smerter mest o, natten, helt håpløst å finne en god stilling :)
 
6+3 og har hatt en del vondt de siste par dagene, spes fra midt på dagen. Selv om jeg vet det er normalt så kjenner jeg at det bekymrer meg, kan ikke huske at det gjorde sånn vondt så tidlig sist gang.
 
6+3 og har hatt en del vondt de siste par dagene, spes fra midt på dagen. Selv om jeg vet det er normalt så kjenner jeg at det bekymrer meg, kan ikke huske at det gjorde sånn vondt så tidlig sist gang.
Jeg har hatt veldig sterke smerter helt frem til i uke 5, det var en av grunnene til at jeg testet meg. Har liksom hatt litt pause før det er tilbake igjen nå.
 
I kveld har jeg kjent på ganske kraftige stikkinger på høyre side. Så lenge jeg sitter i ro kjenner jeg ingenting, men når jeg reiser meg opp kommer det med en gang.

Jeg er bare 5+2 ennå, så jeg er glad for sånne symptomer ;)
 
Back
Topp