Murringer og nedpress...

MissMarge

Betatt av forumet
Har hatt skikkelig nedpress i dag, rett og slett ubehag i underlivet. Klemmer på blæra og kjennes ut som jeg må tisse hele tiden.. Hodet er festet og ligger laaangt ned, så det føles som at hele dåsa skal eksplodere.. Håper virkelig jeg slipper å gå på overtid om det skal være sånn resten av tiden.
Magen har også blitt "løsere" nederst, så det er tydelig at han har plassert seg godt ned...
Håper det "smeller" snart :D

Sånn føler jeg det også. Nedpress som gjør at det kjennes ut som alt inventar bare skal rase ut av meg :P
Kjempe digg! :P

Det er ikke noe særlig, men for og være ærlig så skulle jeg ønske at jeg følte nedpress for jeg kjenner IKKE NOE!! Og jeg er såååå utålmodig! Dagene går så tregt og jeg vil bare at hun skal komme :) Blæh..

Håper det skjer noe for deg snart. :) Jeg har også masse nedpress, ungen ligger så langt ned at på vekstkontroll i går, trodde legen at det var kroppen som lå ned helt til hun så hodet enda lenger ned. Og masse maserier hele tiden som tydelig slår ut på ctg. Meeeen ser ikke ut til å bli noe fødsel enda og har enda igjen 4 uker til termin. :( Håper virkelig ikke jeg går så lenge for dette er slitsomt. :(

Hoff, han er der inne enda.. Har vasket hus i dag, i håp om å få fart på sakene. Fortsatt murringer og nedpress, men langt i fra vondt nok til at det kan være fødsel på gang.. :( Symfysemålet har flatet ut, så han ligger godt nedi bekkenet, å det er bra :D Kanskje det skjer noe i kveld/natt... Lov å håpe :)

Hoff, han er der inne enda.. Har vasket hus i dag, i håp om å få fart på sakene. Fortsatt murringer og nedpress, men langt i fra vondt nok til at det kan være fødsel på gang.. :( Symfysemålet har flatet ut, så han ligger godt nedi bekkenet, å det er bra :D Kanskje det skjer noe i kveld/natt... Lov å håpe :)
Jeg er spent på hvordan det går med deg Tingelingevinge :) Har det skjedd mer? :)

Ingen forandring... :( Får bare ta all murring og nedpress som et godt tegn. Merker han er mye roligere der inne. Stille før stormen kanskje?? :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp