Murringer nederst i magen

Solbolle92

Forelsket i forumet
Julibarna2024☀️
Hei jenter :)

Har de siste dagene hatt mye mensmurringer nederst i magen. De er ikke utholdelig vondt, men nok til at det er ubehagelig og man nesten tror at mensen skal komme.
Men regner med det er bare at det er livmora som strekker seg.

Dette blir barn nr 2, og jeg er 5+3 idag. Første barn ble forløst med hastekeisersnitt (T-snitt) for 5 år siden. Om det kan være relevant.

Er det noen av dere som har kjent til det samme?
Har dere tips til noe som lindrer?:Heartred
 
Hei jenter :)

Har de siste dagene hatt mye mensmurringer nederst i magen. De er ikke utholdelig vondt, men nok til at det er ubehagelig og man nesten tror at mensen skal komme.
Men regner med det er bare at det er livmora som strekker seg.

Dette blir barn nr 2, og jeg er 5+3 idag. Første barn ble forløst med hastekeisersnitt (T-snitt) for 5 år siden. Om det kan være relevant.

Er det noen av dere som har kjent til det samme?
Har dere tips til noe som lindrer?:Heartred
Jeg har slitt med det siden uke 3, er 7+2 i dag. Det hjelper å ligge paddeflat på ryggen og bare puste rolig, drikk og roe ned. Stresser jeg mye eller glemmer å spise kjenner jeg det mer. Men det er bare sånn det er for meg :Heartred
 
Jeg har slitt med det siden uke 3, er 7+2 i dag. Det hjelper å ligge paddeflat på ryggen og bare puste rolig, drikk og roe ned. Stresser jeg mye eller glemmer å spise kjenner jeg det mer. Men det er bare sånn det er for meg :Heartred

Høres veldig lurt ut! :Heartred

Jeg ble sykmeldt forrige uke pga stress og i påvente av informasjon om videre oppfølging av tidligere prematurt født barn.
Men selvfølgelig på dag 2 av sykemeldingen får barnet mitt vannkopper, da jeg egentlig skulle være hjemme å ta det med ro:smiley-ashamed004 første dag i barnehagen igjen i dag, så jeg lå på sofaen og sov i. 2 timer. Det trengte kroppen:laughing002
 
Jeg holdt nettopp på å lage samme post, har hatt nøyaktig det samme i et par dager nå. Deilig å høre vi er flere
 
Hei jenter :)

Har de siste dagene hatt mye mensmurringer nederst i magen. De er ikke utholdelig vondt, men nok til at det er ubehagelig og man nesten tror at mensen skal komme.
Men regner med det er bare at det er livmora som strekker seg.

Dette blir barn nr 2, og jeg er 5+3 idag. Første barn ble forløst med hastekeisersnitt (T-snitt) for 5 år siden. Om det kan være relevant.

Er det noen av dere som har kjent til det samme?
Har dere tips til noe som lindrer?:Heartred
Jeg er 5+2 i dag. Og jeg har kjent disse murringene siden 3+4 eller noe. For meg er det skikkelig vondt noen ganger, men merkes mest på natt.
For meg hjelper det å bare ligge ned og puste meg igjennom det, har også tatt en liten Paracet også for at det skal være litt minst ubehagelig. ❤️
 
Høres veldig lurt ut! :Heartred

Jeg ble sykmeldt forrige uke pga stress og i påvente av informasjon om videre oppfølging av tidligere prematurt født barn.
Men selvfølgelig på dag 2 av sykemeldingen får barnet mitt vannkopper, da jeg egentlig skulle være hjemme å ta det med ro:smiley-ashamed004 første dag i barnehagen igjen i dag, så jeg lå på sofaen og sov i. 2 timer. Det trengte kroppen:laughing002
Uff såpass. Du må hvile og ta så godt vare på deg selv som du kan. Du er flink, heier på deg :love017
 
Hei jenter :)

Har de siste dagene hatt mye mensmurringer nederst i magen. De er ikke utholdelig vondt, men nok til at det er ubehagelig og man nesten tror at mensen skal komme.
Men regner med det er bare at det er livmora som strekker seg.

Dette blir barn nr 2, og jeg er 5+3 idag. Første barn ble forløst med hastekeisersnitt (T-snitt) for 5 år siden. Om det kan være relevant.

Er det noen av dere som har kjent til det samme?
Har dere tips til noe som lindrer?:Heartred
Jeg har kjent på det samme siste dagene. 5+1, gravid for andre gang og katastrofekeisersnitt med første. Men tror det kanskje det ikke har noen sammenheng med det. Tror jeg hadde det ganske likt med førstefødte rundt denne tiden :)
 
Jeg har kjent på det samme siste dagene. 5+1, gravid for andre gang og katastrofekeisersnitt med første. Men tror det kanskje det ikke har noen sammenheng med det. Tror jeg hadde det ganske likt med førstefødte rundt denne tiden :)

Det er godt å høre vi er flere som kjenner litt på det samme :happy: :smiley-ashamed004
Jeg tror jeg hadde noe lignende med første jeg også, men det er så lenge siden:rolleyes:
 
Jeg har hatt det slik siden dagene før jeg skulle hatt mensen. Trodde derfor mensen var på vei. Fortsatt kommer murringen snikende på, men ikke like ille som første uken etter positiv test. (Er 5+5 nå)
Kjenner det ofrer om natten sammen med tissetrengthet.
 
Har det samme, er 5+6 idag, kjøpte varmeflaske med den første og bruker den nå med nr 2, det hjalp sist gang, så håper det hjelper igjen :Heartpink

Lykke til damer og hold ut, dette klarer vi :D
 
Back
Topp