Murringer - når gir det seg?

Håpefull94

Forelsket i forumet
❤Januarlykke 2022❤
En del av dere er jo komt et stykke lenger enn meg, jeg er bare 4+2. Men - dere som har hatt murringer eller press i livmor-området, har det gitt seg hos dere? Husket ikke hvor lenge det varte sist - og selv om jeg vet det er et normalt symptom gleder jeg meg til det er ferdig, ettersom jeg merker jeg blir mer nervøs av å kjenne på det, og det fort blir litt «tenk om det murrer fordi jeg snart skal begynne å blø» - stemning..:) Er jo av og på, og ikke vondt men heller ubehagelig - så vet jo at det er normalt, men klarer ikke helt å slappe av likevel.. :)

Jeg er 6+5 i dag og har daglig litt murringer som kan minne om mensensmerter. Har nå også fått stikninger på høyre side. Håper det bare betyr at livmoren vokser og at det gir seg snart :)

Jeg er 6+5 i dag og har daglig litt murringer som kan minne om mensensmerter. Har nå også fått stikninger på høyre side. Håper det bare betyr at livmoren vokser og at det gir seg snart :)
Ååja, tenkte kanskje det ga seg om en ukes tid jeg - er vel bare å smøre seg med tålmodighet.. Gir vel mening i og med at livmora skal vokse en del :)

Ååja, tenkte kanskje det ga seg om en ukes tid jeg - er vel bare å smøre seg med tålmodighet.. Gir vel mening i og med at livmora skal vokse en del :)

Er spent på hvor lenge det varer! Forhåpentligvis er det helt normalt :) Bare ekkelt siden det kan minne om at det skal gå galt..

Hvor kraftig er disse murringene? Som menssmerter? Lurer fordi jeg ønsker å vite hva som er "normalt".

Hvor kraftig er disse murringene? Som menssmerter? Lurer fordi jeg ønsker å vite hva som er "normalt".
I forrige svangerskap, som forøvrig ikke hadde noen komplikasjoner, husker jeg at de var ganske sterke - sterkere enn jeg har kjent nå. Da lå jeg faktisk på senga en stund mens det stod på som verst. Vil si det var kraftige menssmerter. Denne gangen har det for meg vært mer som ubehag eller press, men merket det som sagt sterkere forrige gang. Det er seks år siden nå, så derfor klarte jeg ikke å huske når det ga seg, vet bare at jeg ikke hadde sååå lenge..

Samme her, også 6+5 og minner om svake menssmerter, med litt økning fra tid til annen. Aner heller ikke hva som er normalt, fint å høre hvordan dere andre har det ☺️

Edit: Må legge til at jeg har en del vondt i magen som jeg mistenker er luft e.l. også, klarer ikke helt skille det ene fra det andre tror jeg :shy:

Samme her, også 6+5 og minner om svake menssmerter, med litt økning fra tid til annen. Aner heller ikke hva som er normalt, fint å høre hvordan dere andre har det ☺️

Edit: Må legge til at jeg har en del vondt i magen som jeg mistenker er luft e.l. også, klarer ikke helt skille det ene fra det andre tror jeg :shy:

Det er mye som skjer i magen om dagen, så det er ikke så rart! Men som du sier så hjelper det å lese at flere er i samme båt :) For min del kjennes det ut som at noe kniper til i hele livmoren og holder et par sekunder før det slipper tak igjen, noe som kan minne om mensensmerter.

Back
Topp