Murringer/menssmerter

Nienna.

Forumet er livet
Marslykke 2016
Augustbarna2024
Hvordan er det med murringer/strekk/menssmerter hos dere? Jeg har hatt det masse frem til i går kveld og har ikke kjent noe siden det. Jeg blir nok litt for lett bekymret etter å ha mistet flere ganger. Forrige gang jeg mistet hadde jeg veldig lite murringer og da hadde ikke fosteret klart seg (ble oppdaget på ul noen uker senere).

I dag er jeg 6+5 og lurer på om disse murringene er noe som naturlig avtar litt etterhvert eller om jeg burde bli bekymret...

Samme her.. Har hatt det hver kveld, men kjente ikke noe spesielt i går kveld.. Er 7 uker i dag. Håper bare det har avtatt :)

Her kommer og går det. Mye rundt uke 5, også litt nå de siste dagene. Er 7 uker nå

Mine murringer dabbet også av rundt uke 6. Men har morgenspyen og litt andre symptomer endå, så ikke så bekymret lenger :-)

Mens murring nederst i magen var mitt førte symptom (sammen med vonde bryster). Etter jeg fant ut at jeg var gravid har jeg nesten daglig kjent "murring" men i varierende styrke og lengde. Noen dager har jeg gått en hel dag uten å kjenne noe. Er i dag 8+5 :-)

Har ikke hatt noen murring jeg, bare litt oppblåsthet. I forrige svangerskap var det mye strekk i ligamentene, håper jg slipper det nå!

Kjekt å lese at man ikke nødvendigvis kjenner noe hver dag! :)

Her er det ingen murringer eller strekninger, bare ekstremt boblende av luft gitt!

Back
Topp