Murringer/kynnere

Cachee

November 2014 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Hver gang jeg setter meg ned etter å ha gått litt, får jeg mensaktige murringer og stramming i magen. Minner veldig om kynnere, men de var jo uten smerter sist. Normalt med murringer samtidig? Skal lytte etter hjertelyden litt idag siden jeg blir litt bekymra.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hm, har hørt at man gjerne merker mer av kynnerne når man har barn fra før. jeg har heftige lugamentsmerter for tiden.

Hm, har hørt at man gjerne merker mer av kynnerne når man har barn fra før. jeg har heftige lugamentsmerter for tiden.

Ja, har fått det inntrykket jeg også, men også hatt flere bekjente i det siste som har vært plagd med sterke kynnere store deler av sitt andre/tredje svangerskap og født prematurt. Håper det ikke skjer her da. Fant i alle fall hjertelyden og hørte masse sterke bevegelser :D

Ja, har fått det inntrykket jeg også, men også hatt flere bekjente i det siste som har vært plagd med sterke kynnere store deler av sitt andre/tredje svangerskap og født prematurt. Håper det ikke skjer her da. Fant i alle fall hjertelyden og hørte masse sterke bevegelser :D

Uff, det får vi ikke håpe, de må holde seg inne til uke 37 ja, minst...
Svigerinna min hadde masse kynnere hele svangerskapet da hun fikk barn. Gikk 5 dager på overtid. Hun var så gira på å få første barnebarnet at hun var klar til å føde fra uke 30. Vi gikk gravide sammen :) Var veldig arti å gå gravide sammen, og barna har det kjempefint sammen!

Svigerinna min hadde masse kynnere hele svangerskapet da hun fikk barn. Gikk 5 dager på overtid. Hun var så gira på å få første barnebarnet at hun var klar til å føde fra uke 30. Vi gikk gravide sammen :) Var veldig arti å gå gravide sammen, og barna har det kjempefint sammen!

Ja, minst ! ;p Hadde en god del kynnere fra ca halvparten forrige gang, og jeg gikk også fem dager over, så er jo egentlig "forberedt" på overtid igjen da..; ) Så gøy å gå gravide sammen, skulle ønske svigerbroren min kunne få med seg dama på å få barn nå så vi kunne gått sammen ;p Han vil ha men ikke hun ;/

Veldig sant! En god venninne av meg er tre uker lenger på vei enn meg har jeg funnet ut! Kjempegøy å finne ut om hverandre! :) skal godt gjøres å få det tettere egentlig :) Prøver å få henne med på forumet også:)

Så arti, vi fikk snap for et par dager siden, om et vennepar som venter i slutten av oktober :) men vi venter noen uker til før vi "komer ut av skapet". Er 3-4 uker mellom oss

Så arti, vi fikk snap for et par dager siden, om et vennepar som venter i slutten av oktober :) men vi venter noen uker til før vi "komer ut av skapet". Er 3-4 uker mellom oss
Så artig! Var då kjekt å fortelle min venninne at jeg også var gravid :D Veldig stas!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp