Murringer - kynnere - vondt i ryggen

Novemberskatten

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Har de to siste dagene hatt murringer i magen, kynnere og jeg kjenner faktisk at magen strammer seg og vondt bak i ryggen. Hvordan merker jeg om det er noe som er i gang og bør sjekkes eller om det bare er strekning av magen og vond rygg pga bekkenet? Ringte legen og skal ringe føden men er det noen som vet? Det er smerter nederst i magen uansett uavhengig om jeg slapper av går eller sitter i ro :-/ Vet at å ringe jordmor å få svar der er det beste men dere pleier å greie å roe ned i mellomtiden. I morges gjorde det så vondt at jeg lå over fryseren og tårene bare rant.

Ring føden om du er bekymret

Ja det gjør jeg nok men jeg vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter :-/ Vet av erfaring at føden her er vanskelig og visst jeg da ikke kan forklare skikkelig så blir det så dumt da de er skikkelig sære på å ta inn til kontroll :-(

Jeg opplevde det samme i forrige uke, var ikke noe gøy. Med meg varte det kun på kvelden, og etter en natt med søvn var det borte. For min del tror jeg det kom av at jeg hadde presset meg for mye dagene før med vasking av kjøkken og lage til rommet til datteren vår. Har ikke kjent det etterpå, men har og tatt det mer med ro.

Hvordan går det med deg?

Ja det gjør jeg nok men jeg vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter :-/ Vet av erfaring at føden her er vanskelig og visst jeg da ikke kan forklare skikkelig så blir det så dumt da de er skikkelig sære på å ta inn til kontroll :-(
Skjønner deg veldig godt. Følte det likt da jeg gikk med tvillinger. Klarte ikke kjenne om smertene kom i tak eller å lokalisere de ordentlig. Fikk ikke til å forklare smertene, så da ba de meg bare se det an å ringe tilbake om det ble verre. Men det beste er om du ringer, så kan du forklare for dem hva du kjenner og bare si at du ikke helt klarer å sette ord på det. Så kan de ta en avgjørelse på om du burde komme inn til sjekk eller ikke.

Har det gitt seg eller pågår det fortsatt?

Huff. Jeg håper det går bra med deg <3

Jeg opplevde det samme i forrige uke, var ikke noe gøy. Med meg varte det kun på kvelden, og etter en natt med søvn var det borte. For min del tror jeg det kom av at jeg hadde presset meg for mye dagene før med vasking av kjøkken og lage til rommet til datteren vår. Har ikke kjent det etterpå, men har og tatt det mer med ro.

Hvordan går det med deg?

Det går fint :-) Fikk komme til føden og de sjekket cervix, den er upåvirket av dette hva det nå enn er jeg har :-/ Men det har ikke gitt seg.

Skjønner deg veldig godt. Følte det likt da jeg gikk med tvillinger. Klarte ikke kjenne om smertene kom i tak eller å lokalisere de ordentlig. Fikk ikke til å forklare smertene, så da ba de meg bare se det an å ringe tilbake om det ble verre. Men det beste er om du ringer, så kan du forklare for dem hva du kjenner og bare si at du ikke helt klarer å sette ord på det. Så kan de ta en avgjørelse på om du burde komme inn til sjekk eller ikke.

Har det gitt seg eller pågår det fortsatt?

Jeg ringte og fikk beskjed om å ta kontakt med legen min pga mistanke om uvi :-/ Vel jeg endte på poliklinikken fordi jeg krevde at de tok meg inn! Cervix var 45 mm lang? Ingenting som er blitt påvirket hvertfall, men legen kunne ikke forklare hva det er men det var utslag på urin prøven, 2+ på leukocytter og 3+ på blod så den er sendt til dyrkning

Back
Topp