Murringer idag....

Eli_b

Betatt av forumet
Hei hei....
idag har jeg kjent litt murringer nederst i magen og lurer på om de blir mere etterhvert eller ikke! :rolleyes:
Føler at jeg er klar til babisen hvis hun vil komme nå.
hadde også litt vondt når jeg var på tur i sentret. Kanskje det er bare en modningstegn bare!
hvordan vet man at nå kjer det noe?

Jeg tror det bare er noe vi vet :) Jeg går selv rundt og lurer, men samtidig så tror jeg at jeg virkelig vet når ting er i gang

Har kjent modning siste 2 ukene jeg, er 37+2, føler ikke det skjer noe enda, men koser meg uansett med den siste tiden:) spennende å se om det er modning eller noe er på gang hos deg;) lykke til!

Jeg går å lurer på det samme, men det er vel som de sier.. at man bare rett og slett vet det når det skjer ;)

Hei hei....
idag har jeg kjent litt murringer nederst i magen og lurer på om de blir mere etterhvert eller ikke! :rolleyes:
Føler at jeg er klar til babisen hvis hun vil komme nå.
hadde også litt vondt når jeg var på tur i sentret. Kanskje det er bare en modningstegn bare!
hvordan vet man at nå kjer det noe?

Sist gang hadde æ murringer kvær kveld i en par uke... den kvelden alt starta va det liksom litt aannerledes å æ bynte å ane att nokka va på gang.. la mæ så æ kanskje sku få blunda litt å hadde helt rett m att no va ting i gang...
Så trur å man bare føle det på sæ :-)

Back
Topp