Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merker litt murringer og ømheter men ikke direkte vondt. Er 10+3. Kan det være tegn på livmorvekst? Jeg hadde den veldig mye i begynnelsen. Noen andre med lik erfaring?
håper detJeg er 12+3 og har også murringer innimellom, av og til stikker det. Ganske sikker på at det er livmoren som vokser ja!
Takk for svar. Håper på detDet er livmoren som vokser
Merker litt murringer og ømheter men ikke direkte vondt. Er 10+3. Kan det være tegn på livmorvekst? Jeg hadde den veldig mye i begynnelsen. Noen andre med lik erfaring?
Helt lik deg hehe. Når jeg ikke kjenner noe blir jeg bekymret og lurer på hvorfor ting er stille. Og når jeg begynner plutselig å kjenne så blir allikevel bekymret selvom innerst inne vet jeg at det er tegn på at livmora vokserVeldig sikker på det ja.
Hadde også murringer for noen dager siden (10+6 idag)
Og har hatt litt svake stikkinger og strekking.
Hatt litt ubehag i lysken også. Tenker at alt nok er pga livmor vokser, kjenner den bedre og bedre nå så den vokser ihvertfall
Jeg er litt merkelig da, for jeg blir litt småbekymret når jeg ikke kjenner noe som helst, men når jeg kjenner murringer og stikking og sånn så blir jeg småbekymret da også
Skal hvis bare være litt nervøs hele tiden denne gangen