Murringer i magen

Nordlys

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Andre som har merket noe av dette? Er litt mens-lignende, men ikke helt det samme likevel... :p Kanskje kroppen forbedreder seg til fødsel?

Jeg har hatt menssmerter/murringer i to uker nå, noen dager er det mer enn andre, og smertene like så. Var en dag jeg ikke klarte å gå pga ekstreme smerter, og da trodde jordmor at noe var på gang, men så ga det seg, men samtidig har jeg smerter daglig, men ikke på langt nær så vondt :-)

Ja har kjent på det endel litt av og på de siste par ukene.

Jeg har også kjent det noen ganger de siste par ukene... og jeg føler på en måte det blir litt verre for hver gang jeg kjenner det.. [emoji85] det sitter både bak og foran...

Ja, har kjent på det mye på det idag. Jeg er førstegangs 36+4 ... kan det bety at fødsel nærmer seg?

Jepp! Fått en del mer murringer/stikkinger i løpet av de siste dagene. 37+3 nå :) Tar det som tegn på at det begynner å gjøres klart nedi der :p

Oh yes. Det har jeg hatt leeeenge.
Jeg er andregangs.
Er vel rett og slett livmoren som øver seg. Kynnere eller Braxton Hitch kalles det vel på fint. [emoji846]

Jeg har også begynt å få en del murringer den siste tiden. Er 36+4. De er uavhengige av kynnerene da. Noen ganger får jeg de samtidig og andre ganger hver for seg, men det minner veldig om menssmerter og jeg tipper det handler om modning. Jo mer modning jeg kan få unnagjort på forhånd, jo bedre spør du meg.

Jepp her også har jeg opplevd det, spesielt den siste uken eller to. Det har vært uavhengig av kynnerne og kan gjerne være kontinuerlig over lengre tid så tror ikke det er slike «maserier» som jeg hører folk snakke om, men håper det er tegn på modning [emoji51]

Her er det lite tegn på noe. Synes magen er litt stram innimellom, men ingen sterke kynnere, ingen maserier, ingenting. I går våknet jeg av kjempe vondt i magen og da tenkte jeg: endelig!!! Men nei, det var bare lillemor som sparket så hardt at det gjorde skikkelig vondt! Så ingen tegn på fødsel her, kjennes det ut som. Og jeg er 38+3 i dag!!

Har hatt murringer i noen uker nå. Kan gjerne modnes litt for min del. Sist hadde jeg maserier nesten et døgn før fødselen startet.

I dag har jeg veldig mye murringer...har økt veldig.. Håper det betyr god modning for livmorhalsen..

Har hatt litt murringer innimellom de siste to ukene. Ikke så mye at det er ubehagelig eller vondt.

Her er det lite tegn på noe. Synes magen er litt stram innimellom, men ingen sterke kynnere, ingen maserier, ingenting. I går våknet jeg av kjempe vondt i magen og da tenkte jeg: endelig!!! Men nei, det var bare lillemor som sparket så hardt at det gjorde skikkelig vondt! Så ingen tegn på fødsel her, kjennes det ut som. Og jeg er 38+3 i dag!!
Samme her :dead:
Kjenner absolutt ingen murringer, men er en uke etter deg, da. Tenker at det er lenge til noe kommer til å skje her...

Back
Topp