Murringer i mage/rygg etter eggløsning

Heidi88

Glad i forumet
Hadde eggløsning på torsdag/fredag og har nå murringer i ryggen og magen som når jeg venter mensen. Er dette vanlig etter eggløsning? (Har nok aldri tenkt over det før). Regner jo da med den er over nå, men det er vel altfor tidlig å merke noe i fht evt befruktning tenker jeg?:/
 
jeg hadde eggløsning onsdag/torsdag, og kjenner i dag at jeg har vondt i korsryggen... bruker ikke å få dette før nærmere ikm. Kanskje det er noe på gang? :)
 
Kanskje?:-0 kan jo håpe:) er så spent jeg aner ikke hvordan jeg skal kunne vente med testinga!!
Vet jo det er lenge til det i teorien skal kunne merkes om man er befruktet (hvertfall lenger enn 2-3 dager som hos meg da evt), men synes det er så rart. Føles som om mensen skal komme når som helst:-0

Når forventer du mensen? Og når begynner du å teste?
 
Skal ha mensen 3 sept, begynner sikkert å teste til helgen. klarer ikke å vente lenger :p
 
Takk det samme! :)
 
Jeg hadde eggløsning tirsdag/onsdag, og har også hatt til dels kraftig murring, særlig i korsryggen. Trenger jo ikke å bety graviditet, men en blir jo nysgjerrig. Jeg bruker ikke å ha murringer før mensen dukker opp. Jeg tror jeg tester senest torsdag ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg hadde eggløsningen i helga og jeg føler meg litt rar i dag :p Har hatt vondt/vært sliten i korsryggen i hele helga, men i dag kommer også menssmertene/murringene.
Jeg tenker bare at det er normalt etter EL :p Det er skikkelig ubehagelig, men ikke direkte vondt. Jeg har ikke IKM før mandag 8 september. Så min første test blir ikke tatt før 6 eller 7 kanskje. Hvis ikke TR har dukket opp til da selvklart. Jeg vet jo ikke hvordan sykluser jeg har enda siden jeg slutta på pilla for 3 uker siden :)
 
Alle symptomer kan jo bety både mens og graviditet, men det som er litt ekstra spennende er at dette er nytt for deg! Håhå!! :D
 
Aner jo egentlig ikke om dette er noe nytt eller om jeg alltid har det sånn. Vanligvis pleier jeg ikke kjenne så godt etter som jeg har gjort de siste to mnd;)
Ne, det er bare å vente til man kan teste! Er så spennende! Og også veldig spennende å følge med dere andre her inne! :) håper en hel haug av oss kan flytte over til mai-gruppa!!:)
 
Jeg hadde eggløsning tirsdag/onsdag, og har også hatt til dels kraftig murring, særlig i korsryggen. Trenger jo ikke å bety graviditet, men en blir jo nysgjerrig. Jeg bruker ikke å ha murringer før mensen dukker opp. Jeg tror jeg tester senest torsdag ;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Oi, spennende! Håper du oppdaterer her?:)
 
Samme her, hadde mest sannsynelig el onsdag/torsdag å fredag og lørdag hadde jeg kjempe mye verk og murringer i korsryggen og nede i magen. Bruker ikke å kjenne noe før mens kommer,så håper det er noe på gang :)Har også mye romling å luft i magen...også er det noe rart når jeg bøyer meg!!! Spenendeeee....:happy090
 
Åh, ja- spennende tider:-0 fremdeles murringer og verk her også, men har også blitt veldig luftig og faktisk en del kvalm den siste dagen:/ blir skikkelig skuffa dersom det er omgangssyke på vei nå, IKKE det jeg håper på for å si det sånn!:-(
 
Back
Topp