Murringer i mage å rygg..

lissa 72

Flørter med forumet
I går startet det med mens lignende murringer i mage og rygg, ikke så mye men litt. I dag har det vært litt oftere, men det er ikke direkte vondt da. Er det flere som har kjent noe lignende?

ja, jeg har hatt slik murring i noen uker nå.. pluss kraftige kynnere som går nedover i bena og utrolig vonde[:'(]  men ingenting skjer jo[:(]

Bare å smøre seg med tålmodighet da, for det har jeg jo så mye av nå...not.

Hei! Er det noen som kan forklare hvordan man kjenner forskjell på at kynnere går over til veer?? HAr økende kynner og murringer i ryggen.. Hjelp[:D]

ORIGINAL: mai2006

Hei! Er det noen som kan forklare hvordan man kjenner forskjell på at kynnere går over til veer?? HAr økende kynner og murringer i ryggen.. Hjelp[:D]

desverre sku jærne ha vetta d sjøl

idag har jeg skikkelig murringer, og vondt i ryggen. kjennes ut som jeg har skikkelig mensen nå ja, og sex var bokstavelig talt umulig[:'(] au au! har hatt endel murringer før også, men nå er magen stein hard og jeg er så kvalm... kan være falsk alarm, men er lov å håpe...

Innlogget som: mai2006
Brukere som ser på dette emne: mai2006, Lilly86

Tre-struktur Utskriftsvennlig verjon
Alle Forum >> [Terminklubber] >> Termin i mai >> Murringer i mage å rygg.. Side: [1]
Logg inn melding<< Gamle emner Nyeste emner >>

Murringer i mage å rygg.. - 22.04.2006 17:04:55

lissa 72
Medlem

Medlem siden: 18.10.2005
Jeg er fra: Sør Trøndelag
Status: ikke pålogget I går startet det med mens lignende murringer i mage og rygg, ikke så mye men litt. I dag har det vært litt oftere, men det er ikke direkte vondt da. Er det flere som har kjent noe lignende?

Rapport | Innlegg nr.: 1

SV: Murringer i mage å rygg.. - 22.04.2006 17:32:44

nemi.marselia
Super medlem

Medlem siden: 28.09.2005
Jeg er fra: Andøy
Status: pålogget har d konstant å døgne rundt her

(som svar på lissa 72)
Rapport | Innlegg nr.: 2 [/quote

det er min mage blitt nå i ettermiddag, tidligere har det gått raskt over men ikke nå.. er så usikker på hva som er hva jeg..

når har du termin da??[:D]

hatt mye murring i ryggen og noe vondt i magen en god stund nå, men det skjer aldri noe mer[:(]

Uff... og jeg som trodde at noe var på gang her, men etter å ha lest dette så skjønner jeg at jeg bare har kommet til den fasen der alt er vondt hele tiden[&o]

huff, det trodde jeg og. Siden kynnene har øt veldig på i dag og smertene i ryggen.. men må nok vente enda..Fortvilende.. Men usikker på når man kan si det er igang??? Noen tips

ikke noen tips her i gården nei, men har hatt sånne murringer i 4 uker nå, men de kommer bare noen ganger om dagen, men har blitt hyppigere siste uka, og kommer fort hvis jeg beveger meg for mye (skal ikke mye til, bare en tur på butikken eller noe sånnt..)

har du mye kynnere og??skal du føde på ullevål?

har termin 20.mai, er 36+2 idag da. vet det er litt tidlig enda, men er sååå lei nå. er vondt hele tia, har SF og vil bare bli ferdig med hele greia[:(]

Hei!!

jeg hadde det i går også, men med de andre to svangerskapene mine tok det fremdelse et par uker fra jeg kjente noe første gang til fødsel.

Lykke til da!!

Håper de har plass til meg på Ullevål når fødselen er i gang ja.. skal du også føde der??Når er termin?? Har ikke så mye kynnere nei, men JM mente murringen var en form for kynnere... ikke vet jeg, er første gangen min dette..

har fått fødeplass på Ullevål ja, men spørs jo om de har plass når dagen kommer.. Har termin 10 mai[:)] Første gangen har og, s er ikke godt å vite hva som er hva..

Men usikker på når man kan si det er igang??? Noen tips

jeg skal love deg at du merker det når det er i gang...[:o] 

Back
Topp