Murringer i korsryggen

TsumTsum

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Novemberfnuggene 2023
Noen som opplever dette? Har hatt mye kynnere hittil i graviditeten, men var ekstra mye i går. Fikk i tillegg murringer baki korsryggen på kvelden :bored: konstante, men det ga seg i løpet av natta. Kjenner litt til det i dag og. Kan vel være bekkensmerter, men har ikke kjent det som murringer før.
Mye aktivitet langt nedi området her også :joyful: kanskje hodet som borrer seg nedover?
Jeg er andregangsfødende, synes å ha hørt at man kan kjenne tegn til «modning» tidligere?

Jeg hadde murringer i natt i ryggen og litt sånn mensen smerter nederst i magen. Tenker det er normalt nå på denne tiden? Fikk sove, så var ikke så sterke. Men kjente at mensen ikke er savnet :-p

Murret mye nederst i magen idag... litt ekkelt , lurer på om det driver og modnes nedi der... 32 + 3 og 4.gangs ..

Murret mye nederst i magen idag... litt ekkelt , lurer på om det driver og modnes nedi der... 32 + 3 og 4.gangs ..
Ja, det er ikke lett å vite hvor grensen går for hva som er «normalt», og hva som tyder på at noe er på gang. Håper det roer seg hos deg over natta :)

Murrer godt i dag også... kjentes ut som babyen var på vei ut i går da jeg hadde vært på butikken :wtf:

Siden du er fjerdegangs så regner jeg med at du selv vet når du bør kontakte føden for råd, men det høres jo veldig ut som at noe skjer ja..

Back
Topp