Murringer i korsrygg

Jasmine

Glad i forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
flere som opplever dette? Har hatt det slik i en uke nå, og det pleier stikke nedover mot øvre del av rumpa.. Men nå er det liksom mer og mer murringer i korsryggen samt som man kjenner det litt i livmoren.. Samtidig stikk i lysken. Vet det kan komme av at livmoren vokser, men murringene osv i korsrygg og?:anyone:oops::wideyed:

Har det avogpå ja ... :) er nok normalt.

Kjenner det veldig idag faktisk... mensmurringer i mage,rygg og lysk... kan ikke si jeg liker det egentlig :( blir jo litt bekymret... men håper det bare er voksesmerter

Kjenner det veldig idag faktisk... mensmurringer i mage,rygg og lysk... kan ikke si jeg liker det egentlig :( blir jo litt bekymret... men håper det bare er voksesmerter
Ja, samme her! Hadde merket litt av det når jeg nevnte det til jordmor og hun mente det ik var noe å bekymre seg over ettersom foster var så fin osv.. Men det er jo hele tiden noe nytt! :-( Men sikkert ekstra mtp at vi har opplevd BO/MA tidligere at man er ekstra bekynret for alt «rart» man føler

Ja, samme her! Hadde merket litt av det når jeg nevnte det til jordmor og hun mente det ik var noe å bekymre seg over ettersom foster var så fin osv.. Men det er jo hele tiden noe nytt! :-( Men sikkert ekstra mtp at vi har opplevd BO/MA tidligere at man er ekstra bekynret for alt «rart» man føler
Ja vi som har opplevd sånne ting er nok mer på allerten ... jeg er vertfall veldig «i kroppen» min for tiden

Back
Topp