Murringer, er litt bekymret..

leah83

Andre møte med forumet
Hei! Endelig er jeg gravid, 5 uker imorgen. Føles helt fantastisk!!!
Jeg har prøvd å finne litt ut om disse murringene som folk prater om her inne, fordi jeg har kjent en del på disse den siste uken. Er plaget av voldsomme mensensmerter, så vett godt hvordan dette kjennes. Murringene jeg kjenner på varer gjerne i 5 sekunder, ganske sterke smerter, så forsvinner de igjen like raskt som de kom. Dette forekommmer gjerne 5 ganger per dag. Er det slik det er?? Er så redd for at jeg har for sterke smerter, at det kan være noe galt. Kunne dere her inne fortalt meg litt om hvordan dere opplever eller har opplevd dette?? Har ellers veldig ømme bryster og er veldig trøtt for tiden. Ganske rart, men setter faktisk pris på disse symptomene nå[:)]
Håper på svar! På forhånd takk!
- Oktobermirakelet!

Gratulerer med graviditeten!

Jeg har bare ett symptom jeg, og det er menssmerter. De var ganske intense de første to ukene, men nå kjenner jeg det bare litt innimellom! Jeg tror det er normalt. Har i allefall hørt om flere som har hatt det sånn!

Hvis du er veldig bekymret kan du jo snakke med legen din?

Velkommen hit, forresten!

Monica

hadde å store smerter i bynnelsen egentli fram t æ va 10 uke på vei,
va så dåli at æ trudde æ hadde en alvorli innfeksjon i magen (veste ikkje at  æ va gravid)

Jeg kjenner fremdeles "mens-smerter" av og til, så det må du bare venne deg til. Så lenge det ikke følger blod med smertene så kan du slappe helt av. En spontanabort vil du merke, for da har du sterkere smerter og du blør veldig mye.

Jeg hadde veldig mye menssmerter de første 10 ukene... noen ganger kom de i virkelige tak.
At du har ømme pupper og er trøtt er jo et positivt tegn! Det tyder jo på at graviditetssymptomene ikke avvtar - så du har nok ingen ting å bekymre deg for!

gratis med 5 ukers spire!lykke til...kos deg masse!!!!!!!!![;)]

Jeg har enda det..... [:D]

Tusen takk for gode svar. Det er så herlig å høre at andre har det likt. Idag har jeg også merket tydelige stikkninger i lysken, noe som jeg også har forstått at er normalt. Akkurat vært på trening og puppene var så vonde at jeg nesten ikke klarte å jogge. Ubehagelig, men allikevel så fantastisk! [:)]
Ser frem til å prate med med dere her innpå, nok en gang takk for betryggende svar!!

Oktobermirakelet

Back
Topp