Murringer eller ligamentsmerter

Cookies

Forelsket i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg er nå 13+3 og har siste uka kjent mer på svake mens smerter aktig murringer og litt kveldskvalme. Har lest at babyen skal vokse mye nå og noen uker fremover så det er jo logisk at det gjøres klart plass inni der. Flere som har det sånn?

I tillegg har jeg blitt satt på jerntilskudd etter de første blodprøvene. Disse kan visstnok også gjøre meg uggen og være forstoppende. (Hurra)

Har hatt svært få plager frem til nå så synes bare det er merkelig at de starter omtrent i det jeg runder 2 trimester :banghead:

Last edited:
Kan høres normalt ut det, at ting vokser og/eller at du har en mage som er litt i ulage etter oppstart på jern.

Har mye vonde kynnere og press i magen. Mine kynnere er så vonde at jeg må puste meg gjennom dem. Er disponert for premature rier som begynner tidlig. I uke 21 og 28 gikk jeg i fødsel med de to forrige. Hadde da hatt vonde kynnere siden uke 10 med begge to.

Begge to kom en uke før termin

Ofte menssmerter på den ene siden, og er kvalm flere ganger iløpet av dagen enda (er 12+4) :hungover::hungover:

Jeg har mye ligamentsmerter nå, er like langt som deg. Har ennå ikke tatt så mye blodprøver men i begge mine forrige sv.skap og innimellom ellers så har jeg fått påvist lavt jernnivå og har fått beskjed om å ta tilskudd. Har funnet et jerntilskudd på Kiwi som både smaker digg og er snill med magen:)

Jeg var kvalm til i midten av uke 8, så roet det seg. Siste uken har det kommet tilbake i små hick-ups, og jeg får små bølger av kvalme her og der. Ikke i nærheten av hvordan de verdte ukene var, men føler på det. Har mye treg mage så tror ikke komboen med det og at mini skal vokse mye nå gjør det enkelt for systemet. Vil tro det er veldig normalt

Jeg får noen skarpe stikk innimellom som kommer brått på. Varer heldigvis ikke så lenge, men vondt den lille tiden det holder på. Har merket mest til dette etter uke 10. Er nå 12+4:)

Back
Topp