Snart-mamma

Flørter med forumet
Junibollene 2023
Flere som begynner å kjenne på murringer her? To kvelder på rad har jeg kjent en merkelig følelse som jeg synes å kjenne igjen.. mensmurringer. Redd for at fødselen er like rundt hjørnet, er ikke 100% klar for det ennå. Skal få ut fingeren og vaske sofaputer i kveld - samt pakke fødebagen :knegg:
Andre symptomer er daglig nedpress, ekstremt hovne ankler (passer ingen sko) og «fødefjes» ifølge noen venninner. Er 36+1 i dag, termin 7 juni. Flere som har kjent på murringer?
 
Flere som begynner å kjenne på murringer her? To kvelder på rad har jeg kjent en merkelig følelse som jeg synes å kjenne igjen.. mensmurringer. Redd for at fødselen er like rundt hjørnet, er ikke 100% klar for det ennå. Skal få ut fingeren og vaske sofaputer i kveld - samt pakke fødebagen :knegg:
Andre symptomer er daglig nedpress, ekstremt hovne ankler (passer ingen sko) og «fødefjes» ifølge noen venninner. Er 36+1 i dag, termin 7 juni. Flere som har kjent på murringer?
Ojojoj! Så spennende! Har hatt murringer litt innimellom den siste mnd. Men det er noen dager siden sist. Jeg er kun 33+5. Du får bare gjøre deg klar med baggen!
 
36+3 her. Har hatt mensmurringer nederst i magen av og på i over en ukes tid nå. Forstått det slik at det kan være modningsrier, men at de også kan holde på sånn i ukesvis når de ikke er regelmessige. Jeg har også begynt å bli løs i magen, vet ikke om det er tegn på at kroppen gjør seg klar for å tømme seg før fødsel. Men håper ikke det blir fødsel helt enda, lyst på et par uker permisjon i hvert fall :angelic:
 
Jeg er 33+4 og har hatt mensmurringer/smerter i noen uker nå. Pleier å ha ganske sterke mensensmerter til vanlig og det er på samme måte nå. Dr. Google sier vel ihvertfall at så lenge de ikke blir regelmessige, øker i smerte eller har blødninger så burde man ikke bekymre seg. Baby vokser jo endel nå merker jeg og da strekkes det vel fortsatt mye inni der, regner med det bare er derfor det gjør vondt:)
 
Har kjent veldig svake murringer i ryggen de siste ukene, som regel på kvelden. Kan også få noen veldig svake menslignende kramper helt øverst i magen. Har ikke noe særlig håp om at fødsel nærmer seg ennå. Dette er siste arbeidsuka mi, og håper jeg får litt fri før fødsel starter i alle fall :Heartred
 
Har myyyye murringer. Hatt det i flere uker, og iblant er de like ille som ekte rier. 3. Gangs, og sleit med det samme forrige gang også. Mye smerter, og my usikkerhet. Men vet at disse kan vare i mange uker til. Sist gikk jeg med 2-3 cm åpning i 3-4 uker før fødselen plutselig starta 2 dager før termin. Mase/modningsriene starta i uke 35. Ikke mye unntak denne gangen.
 
Flere som begynner å kjenne på murringer her? To kvelder på rad har jeg kjent en merkelig følelse som jeg synes å kjenne igjen.. mensmurringer. Redd for at fødselen er like rundt hjørnet, er ikke 100% klar for det ennå. Skal få ut fingeren og vaske sofaputer i kveld - samt pakke fødebagen :knegg:
Andre symptomer er daglig nedpress, ekstremt hovne ankler (passer ingen sko) og «fødefjes» ifølge noen venninner. Er 36+1 i dag, termin 7 juni. Flere som har kjent på murringer?
Ja har termin 8.juni
 
Jeg har masse kynnere og murringer hver kveld, har hatt det i mange uker. I natt våknet jeg av smerter fra magen som lynte nedover mot benet, var sikker på at noe var på gang, men det ga seg. Er 37+1, vet det fremdeles kan ta flere uker, men blir jo gående å vurdere alle tegn. (ble keisersnitt sist så er helt nytt dette) vil jo helst at han venter til etter 17 mai og langhelgen, men nå er det vel bare å vente å se
 
Har murringer, også forsvinner de igjen, de siste dagene har jeg også våknet tiiidlig med(ikke av tror jeg) murringer og sånn vondt som det var heeelt i begynnelsen av forje fødsel, også sover jeg igjen, også er det borte når jeg våkner :wideyed: er 37+2
 
Det murrer og murrer og murrer. Av og til kommer det også det jeg vil si er bølger/modningsrier som bygger seg litt opp og avtar igjen – og også setter seg nederst i magen og på baksiden av lårene.

Murrer myyyye når jeg legger meg for natta, særlig når jeg ligger på siden (som jo er eneste måte å sove på nå).

Kan det ikke bare bygge seg opp og bli ordentlige rier? :happy3
 
Jeg har hatt murringer i korsryggen siden jeg våknet i dag, ikke vonde men skikkelig slitsom. Klarer ikke å gjøre noe annet enn å gå rundt og føle ubehag. Er dette normalt i uke 35+5?
 
Jeg har hatt murringer i korsryggen siden jeg våknet i dag, ikke vonde men skikkelig slitsom. Klarer ikke å gjøre noe annet enn å gå rundt og føle ubehag. Er dette normalt i uke 35+5?
Ja, kroppen kan drive terror lenge før det skjer noe :hilarious: Kan være modning du kjenner, ingen fasit på hvor lenge/eller kort du kan ha de før det skjer noe. Her murrer det, masse kynnere og noen vonde kynnere... Spesielt på natten når jeg er oppe kjenner jeg det godt. Er 35+0 i dag...
 
I morges trodde jeg fødsel endelig starta da jeg våkna med skikkelige kramper. Men Neida! 38+5. tålmodighet har jeg ikke spesielt mye igjen av :laughing002
 
Masse murringer i dag igjen, håper det ikke blir sånn i hele måneden. :nailbiting: Tror jeg kjenner dem mest om natten eller når jeg er trøtt.
 
Back
Topp