murringe/ kynnere nå??

Wiggum

Blir kjent med forumet
Jeg hadde første menstrasjonsdag 20 mai, sa er ikke langt på vei, men testet da positivt i dag, men kvalmen er her ( 3 dager nå ) og vondt i magen å litt i ryggen, testet meg på jobb is ta for UVI men stiksn var negativ da :S hmmmm

Menssmerter er vanlig i begynnelsen ja... De kan jo sitte både i rygg og mage. :)

Det er veldig vanlig med mensmurringer tidlig i svangerskapet. Kynnere er vel heller uvanlig før litt uti svangerskapet.. Mener å huske halvveis omtrent, men dette er sikkert temmelig individuelt, og forskjellig fra person til person.. Skjønner hva du mener med å mistenke UVI, for det kan minne litt om det faktisk:-)

Jeg er gravid med baby nummer to, i forrige svangerskap hadde jeg mensmurringer hver  dag i 9 mnd. Kynnere er like vanlige men ikke så lett å forstå at det er det det er når man er gravid 1. gang, jeg skjønte at jeg var gravid denne gangen fordi at jeg hadde humørsvingninger, mensmurringer og kynnere (sterke).  Enda jeg er bare 2 uker på vei. Så dette er helt vanlig, det har jeg lest og hørt av jordmor.

takk for gode svar, håper dette går bra

Back
Topp