Murring

Firstimemother

Forelsket i forumet
Mens aktig murring nederst under magen på venstre siden. Er det normalt ? Den kommer og går.. Har ikke hatt det før nå. Var tilbake på jobb igår litt beskymret om kanskje den kan ha for årsaket. Ps: jobber med funksjonhemmede institutt...løfter ikke noen men bøyer og går endel frem og tilbake...

Hei,
Velger å svare selvom jeg ikke hører hjemme her.

Det er vanlig med mensaktige smerter. Dersom de blir sterke eller varer over lengre tid så bør du kontakte legen. Hva de legger i "lengre tid" er mer enn 1 uke fikk jeg beskjed om og at smertene er veldig kraftige. Men i utgangspunktet er det ikke noe farlig, det er bare kroppen som jobber og gjør det den skal:-)

Det strekkes og tøyes jo der nede så at man kjenner det innimellom vil jeg tro er helt normalt :)
Er sånn av og på stikkinger og murringer her også :)

Hei,
Velger å svare selvom jeg ikke hører hjemme her.

Det er vanlig med mensaktige smerter. Dersom de blir sterke eller varer over lengre tid så bør du kontakte legen. Hva de legger i "lengre tid" er mer enn 1 uke fikk jeg beskjed om og at smertene er veldig kraftige. Men i utgangspunktet er det ikke noe farlig, det er bare kroppen som jobber og gjør det den skal:)

Den er ikke sterk men litt sånn at jeg kjenner ett eller annet der. Nå har den roet seg. Begynte siden jeg våkna. Takk for svaret :-)

Hadde en del av det både sist og nå, og det har nok med at livmoren vokser. Ikke noe å bekymre seg for med mindre det er sterke smerter :)

Jeg har også litt sånne smerter, men hadde mer sist :) det skal lages mye plass inni der og den typen smerter er helt normalt.

Det er helt normalt med murringer. Livmoren strekkes og vokser :) kalles ligament smerter :)

Back
Topp