Murring

samaha27

Elsker forumet
Har drevet m murring fra mage til rygg fra i natt å d gir seg ikke..Kjenner d uansett om kynnere er der eller ikke så vet ikke hva som skjer..Måtte stå opp i natt pga sterke kynnere så jeg fikk rørt på meg..Pyton natt m andre ord

Har murra edel de siste dagene her og, og i dag fikk jeg EN vond rie, men det ga seg med den:P

Har drevet m murring fra mage til rygg fra i natt å d gir seg ikke..Kjenner d uansett om kynnere er der eller ikke så vet ikke hva som skjer..Måtte stå opp i natt pga sterke kynnere så jeg fikk rørt på meg..Pyton natt m andre ord
Hvordan har dagen vært med deg? :)

Hvordan går det med deg nå? Like ille? Eller har det roa seg? :-)

Har og murringer o ryggen og på siden, men jeg tror det for mitt vedkommende er den store magen som nå begynner å irritere ryggmuskulaturen siden jeg er helt utrent nå.

Har og murringer o ryggen og på siden, men jeg tror det for mitt vedkommende er den store magen som nå begynner å irritere ryggmuskulaturen siden jeg er helt utrent nå.
Har hatt plager m ryggen før, men d er lenger opp..Ikke der d har satt seg nå..

D drev på i natt også, men roet seg på morningen i dag..Nå er d bare ekstremt vondt i sidene helt nederst..Får liksom ikke beveget meg i dag..Murringen er der nå også som strekker seg til ryggen, men ikke sånn som i går..
Uffda.. :/ Ikke noe gøy når en går slik å har vondt.
Jeg har selv hatt ett par episoder idag med stikkende smerter i magen, kjennes som noen stikker meg med en kniv. Kom flere ganger. Så nå har jeg bare ligget på sofen for å slappet av. Ble redd på hele greia.

Back
Topp