Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da får vi håpe det enten avtar eller virkelig tar seg opp til noe
Hvordan har dagen vært med deg?Har drevet m murring fra mage til rygg fra i natt å d gir seg ikke..Kjenner d uansett om kynnere er der eller ikke så vet ikke hva som skjer..Måtte stå opp i natt pga sterke kynnere så jeg fikk rørt på meg..Pyton natt m andre ord
Hvordan går det med deg nå? Like ille? Eller har det roa seg?Har drevet m murring fra mage til rygg fra i natt å d gir seg ikke..Kjenner d uansett om kynnere er der eller ikke så vet ikke hva som skjer..Måtte stå opp i natt pga sterke kynnere så jeg fikk rørt på meg..Pyton natt m andre ord
Hvordan har dagen vært med deg?
D drev på i natt også, men roet seg på morningen i dag..Nå er d bare ekstremt vondt i sidene helt nederst..Får liksom ikke beveget meg i dag..Murringen er der nå også som strekker seg til ryggen, men ikke sånn som i går..Hvordan går det med deg nå? Like ille? Eller har det roa seg?
Har hatt plager m ryggen før, men d er lenger opp..Ikke der d har satt seg nå..Har og murringer o ryggen og på siden, men jeg tror det for mitt vedkommende er den store magen som nå begynner å irritere ryggmuskulaturen siden jeg er helt utrent nå.
Uffda.. :/ Ikke noe gøy når en går slik å har vondt.D drev på i natt også, men roet seg på morningen i dag..Nå er d bare ekstremt vondt i sidene helt nederst..Får liksom ikke beveget meg i dag..Murringen er der nå også som strekker seg til ryggen, men ikke sånn som i går..