emje92 Juni2014 <3 Sommerfuglene <3 25 Okt 2013 #1 Flere som har følelsen av at "mensen kommer rett rundt hjørnet? Det murrer i magen og ryggen og løper på do for å sjekke
Flere som har følelsen av at "mensen kommer rett rundt hjørnet? Det murrer i magen og ryggen og løper på do for å sjekke
N nr3juni2014<3 Forelsket i forumet Sommerfuglene <3 25 Okt 2013 #2 Samme her også. Men er jo selvsagt at alt holder på å utvider seg
K kulielsker90 Betatt av forumet 25 Okt 2013 #3 Løper på do i eningen for å sjekke, ja. Redd noe skal gå galt! Dersom jeg har økt utflod løper jeg rett på badet for å forsikre meg om at alt er ok...
Løper på do i eningen for å sjekke, ja. Redd noe skal gå galt! Dersom jeg har økt utflod løper jeg rett på badet for å forsikre meg om at alt er ok...
emje92 Juni2014 <3 Sommerfuglene <3 25 Okt 2013 #4 Bra vi er flere er kjempe bekymret når det føles ut som mensen skal komme Sent from my iPhone using BV Forum
Bra vi er flere er kjempe bekymret når det føles ut som mensen skal komme Sent from my iPhone using BV Forum
Ergoterapeuten Flørter med forumet 25 Okt 2013 #5 Jeg hadde veldig mye murringer fram til uke 8, nå har jeg bare litt innimellom det er nok veldig normalt mtp at det jobber masse "nedi der" Lille spire 06.06.14 <3 Last edited: 25 Okt 2013
Jeg hadde veldig mye murringer fram til uke 8, nå har jeg bare litt innimellom det er nok veldig normalt mtp at det jobber masse "nedi der" Lille spire 06.06.14 <3
Limitless Tilhører Juni2014 ❤ Tilgangsansvarlig VIP Sommerfuglene <3 25 Okt 2013 #6 Jepp, sånn her også.. Sjekker hver gang jeg er på do. Holder nesten pusten Så langt har det gått bra!
Jepp, sånn her også.. Sjekker hver gang jeg er på do. Holder nesten pusten Så langt har det gått bra!