Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syns ikke det kjennes helt likt faktisk.
Mensen er mer lokalisert midt på hos meg føler jeg mens disse murringene når jeg er gravid er mer på sidene og mot lysken![]()
Jeg har alltid vært veldig lite plaget med menssmerter, så jeg vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter. det stikker mest når jeg strekker meg etter noe, men ellers lite både murringer og smerter. Jeg skal kanskje bare være glad for det?
Har en del utflod da, og er alltid redd for at det er TR som kommer allikevel.. :/
Jeg har også masse utflod, tror hele tiden TR kommer [emoji85]
Samme her. En utrolig frustrerende følelse... Jeg klarer jo ikke å slappe av og nyte! Det var sånn min SA startet forrige gang, med en helt uskyldig blødning, så jeg er jo redd for at det skal skje igjen. :/
Ah, husker før jeg fikk barn. Jeg slet så veldig med menstruasjonssmerter de første 3 dagene at jeg lå hjemme og kasta opp og vred meg i smerter mens jeg brølte og brakk meg. Hver måned fra jeg var 12 til jeg ble 21. Da fødselen til nummer 1 var over, hadde jeg ikke en eneste gang oppnådd samme smertenivå som jeg var vant til ved vanlig menstruasjon.Menssmerter kan ikke sammenliknes med dette! Det jeg har er jo mer det jeg kaller voksesmerter. Merker det strekker og drar, og småvondt i magen. Når jeg har mensensmerter er det så vondt at jeg føler jeg deles i to, og jeg har også hatt så vondt at jeg har kaldsvetta. Så for meg er det totalt forskjellig.
Ah, husker før jeg fikk barn. Jeg slet så veldig med menstruasjonssmerter de første 3 dagene at jeg lå hjemme og kasta opp og vred meg i smerter mens jeg brølte og brakk meg. Hver måned fra jeg var 12 til jeg ble 21. Da fødselen til nummer 1 var over, hadde jeg ikke en eneste gang oppnådd samme smertenivå som jeg var vant til ved vanlig menstruasjon.
Men det jeg mente da jeg startet tråden var om murringene før mensen kom føltes likt som dette [emoji5] jeg synes fortsatt de føles like, kanskje litt mer til sidene bare. Men etter at legen bekreftet baby, slo jeg meg mer til ro med at det bare var murringer likevel, og da slapp iallefall nervøsiteten [emoji28]