Murring under stimulering med Fosfon, normalt?

Lena

Gift med forumet
Himmelbarn
Jeg er under stimulering av Foson. Og legen har satt meg på veldig høy dose siden jeg har lite eggresserve igjen, og det er jo greit. Nå etter 2 dager så begynner jeg å føle at ting begynner å presse på, føler meg hoven, og har murrig i begge eggstokkene. Regner med at dette er normalt? Er bare så redd for at jeg skal bli overstimulert, og at det ikke blir noe av noen ting.

Hvordan har dere opplevd stimuleringen?

Jeg har vel og merke ikke brukt de samme medisinene som deg, men jeg merket en god del murring romling romstering nede i magen/eggstokkene de første 5-6 dagene med stimulering, og litt sånn press ja.. så antar det er normalt i slike mindre megder... men er alltids greit å ringe klinikken tenker jeg :) :)

Takk Truddelutt'n :D

Berre huggleg! :D :D

Brukte ikke samme medisin som deg, men opplevde ingen murring og "nedpress" så tidlig i stimuleringsfasen altså. Det gikk flere dager før jeg kjente noe som helst (annet enn at jeg jo hadde kroppen full av et uttall medisiner som alle gir ulike bivirkninger). Måtte bruke sprøytene i 16 dager før jeg kunne sette EL-sprøyten i den grad det har noe så si. Det er ingen fare for overstimuerling på dette tidspunktet uansett (såvidt jeg vet i hvert fall) og symptomene på dette kommer gjerne svært sent i stimuleringsfasen og i forbindelse med at eggløsningssprøyten settes, for da får kroppen et ytterligere hormonboost. Lykke til videre i den spennende prosessen! :)

Heter det Foson? Er det et utenlandsk legemiddel, står ikke i Felleskatalogen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Lol... tror jeg tok ut fra huekommelsen, så måtte dobbelt sjekke nå, og det heter Fostimon, produserer as IBSA farmaceutici Italia

;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp