Murring og små stikninger nede i magen/underlivet

Regnbue1995

Blir kjent med forumet
Hei! Jeg er i dag ca 7+3 og er veldig nervøs over alle små symptomer om det er normalt eller ikke, da jeg hadde SA i oktober etter å ha prøvd i over et år.
Kommer og går litt, men har ofte sånn murring og av og til at det stikker litt til, ikke smertefullt, bare litt ubehagelig. Nå føles det ut som det tynger litt på helt nede i underlivet.
Er redd hver gang jeg må tisse om jeg blør eller ikke. Flere som er slik?

Ja, minner meg egentlig litt om mensensmerter, men er mer ubehagelige enn vonde. Har hatt det i et par dager nå. Tror det er normalt? Har iallefall googlet litt og lest om flere som har hatt det slikt.

Har en del murringer og stikking jeg også. Er bare 5+6 da men tror det er helt normalt. Men er sånn at jeg tenker at nå kommer mensen.

Her har jeg akkurat fått positiv test men jeg har også mens murringer. Det er heldigvis helt normalt:) jeg hadde det helt likt da jeg gikk gravid sist:) skjønner godt hva dere mener med at det føles som mensen er rett rundt hjørnet!

I uke 7 vokser det visst voldsomt der nede også fikk jeg høre på UL så det var helt normalt med litt merkelige murringer og stikkinger[emoji4]

Heldigvis er det graviditets symptomer men, jeg går å sjekker ofte om mensen er på vei! Rekner med det blir bedre når jeg kommer forbi 6-8 ukene

Har til tider masse murringer, og det stikker i lyskene. 6+0 om 30 min. Skal på UL når jeg 7+1, ganske urolig for BO eller MA.

I uke 7 vokser det visst voldsomt der nede også fikk jeg høre på UL så det var helt normalt med litt merkelige murringer og stikkinger[emoji4]
Så greit å vite! Jeg er i uke 7 noe og det er mye "aktivitet" der nede

Back
Topp