Murring nederst i magen..

LittlePrince

Forelsket i forumet
Er det det som kalles "mensmurringer" ?
Jeg har aldri hatt no mensensmerter eller noe, så har ikke peiling på noe av det!
Men i hele kveld har jeg hatt no murring helt nederst i magen, og lurte da på om det var dette som kalles mensmurring..
Har også hatt endel stikking oppi *der du vet* og endel kynnere idag..

Dersom murringene minner litt om magesmerter når en har magasjau er det nok mensmurringer. Er nok kroppen som gjere seg klar til fødselen. Eg hadde dei same mensmurringene i går, berre at dei satt i korsryggen. Går over, iallefall gjorde mine det.

Ja, det kan minne litt om det ja.. Det har gitt seg nå, og kvalmen har tatt over istedet :P Huff. Noe skal det væra støtt [8D]
Takk for svar :)

ORIGINAL: LittlePrince

Er det det som kalles "mensmurringer" ?
Jeg har aldri hatt no mensensmerter eller noe, så har ikke peiling på noe av det!
Men i hele kveld har jeg hatt no murring helt nederst i magen, og lurte da på om det var dette som kalles mensmurring..
Har også hatt endel stikking oppi *der du vet* og endel kynnere idag..

Mine mensmurringer kjennes ut som om jeg må skikkelig på do (nr 2) som om man har skikkelig diaré foreksempel, men jeg klarer ikke å gå på do for det er jo ikke det som egentlig er grunnen til smerten[8D] Det er frustrerende å ikke kunne gjøre noe med smerten. Men det hjelper å ligge rett ut og puste rolig, etter hvert så døser jeg bort i smerten[:D]

Back
Topp