Murring, murring, murring..

batMam

Glad i forumet
Junilykke2018
Skikkelige murringer og muskelsammentrekninger i livmora :shifty:Kommer i perioder ila dagen. Ikke vondt, bare ubehagelig. Er 4+4. Det begynte tidlig i forrige svangerskap. Tenker jeg bestiller time i neste uke for å sjekke hcg.
Noen andre som kjenner på det?

Akkurat like langt på vei og akkurat likt med murringer. Hadde det med forrige også men jeg har for meg at de var svakere da. Det er betryggende å vite at det er helt normalt og et godt tegn, ihvertfall! :)

Akkurat like langt på vei og akkurat likt med murringer. Hadde det med forrige også men jeg har for meg at de var svakere da. Det er betryggende å vite at det er helt normalt og et godt tegn, ihvertfall! :)
Ja, det er sant!:hilarious: Tenker også at det er bedre med murring enn ingen symptomer...
Blir koselig å følge deg!

Skulle ønske jeg hadde dem! Hadde det de første 2-3 dagene - nå merker jeg ingenting og er blitt urolig... forrige svangerskap kjente jeg det på hele kroppen!

Skulle ønske jeg hadde dem! Hadde det de første 2-3 dagene - nå merker jeg ingenting og er blitt urolig... forrige svangerskap kjente jeg det på hele kroppen!

Jeg kjenner heller ikke noe, hvis det er en trøst. Nå har jeg ingen tidligere svangerskap å sammenligne med, men om jeg ikke hadde uteblitt mens hadde jeg ikke trodd på at jeg var gravid.

Samme her! Hadde det ikke vær for de ørten testene jeg har tatt og at jeg er over IKM, så hadde jeg ikke trodd på at jeg er gravid. Forrige svangerskap hadde jeg ømme bryst, murringer, metallsmak etc fra veldig tidlig av. Nå har jeg bare fått litt større pupper (men er ikke ømme i det hele tatt), og jeg er kanskje litt trøttere om jeg kjenner veldig godt etter. Jeg er jo ganske urolig i utgangspunktet siden jeg var igjennom en dødfødsel i februar (uke 24 i svangerskapet), men det hjelper i alle fall ikke at symptomene er ikke-eksisterende.

Ønsker meg skikkelig kvalme og andre "grusomheter" så jeg kan kjenne på at jeg faktisk ER gravid igjen. :smiley-ashamed005

Back
Topp