Murring i ryggen

sessy

Betatt av forumet
Har ekstremt murring i korsryggen i dag, og vondt i magen, murringen i ryggen kjennes ut som mens murringer. Så der jeg lurte på er om noen andre med bekkenløsning har hatt det samme ? Og om det kan komme av bekkenløsning ? Har ligget i ro i nesten en uke så skjønner ikke helt å hva det kan komme av [8D]

oki.. ikke godt å si [8D] Får se om smertene tar seg opp i løpet av natta..[:D]

Ja, jeg har hatt akkurat det samme i går og i dag selv... [&:]
Jeg har bekkenløsning, men aner ikke om det kan komme av det.

ORIGINAL: Lindus82

Da er jeg ikke alene om det i alle fall .. Er en smule bekrymret, i å med at det kommer noen J"@&%¤ magesmerter til tider også.. Men får se det ann i løpet av natten å heller ringe legen i morgen [:)] Ikke lett å skjønne seg på alt som skjer med kroppen.

ORIGINAL: sessy

ORIGINAL: Lindus82

Da er jeg ikke alene om det i alle fall .. Er en smule bekrymret, i å med at det kommer noen J"@&%¤ magesmerter til tider også.. Men får se det ann i løpet av natten å heller ringe legen i morgen [:)] Ikke lett å skjønne seg på alt som skjer med kroppen.

Jeg har mye kynnere og får vondt i magen ved bevegelser - som å gå endel og bøye meg. Vært litt små bekymra i dag jeg også...men trur ikke det er noe her.

Har startet dagen med det jeg også. Har ikke hatt det før i dette eller forrige svangerskap. Nærmeste var de reelle veene som var sterke menssmerter i mage og rygg...

Men, symfysen og lysken er værre i dag også, så har nok en sammenheng der. Blir nok en rolig dag i sofa/seng og nyte at vesla endelig er frisk nok til å være i barnehagen! En uke siden sist og jeg har stort sett vært alene hjemme med henne. Kan nok ha fått litt "kolaps" nå når mannen er hjemme igjen og vesla i barnehagen - nå har jeg "tid" til å kjenne hvor vondt jeg har mens jeg slapper av. Har vel gått på autopilot den siste uka og gjort mye jeg egentlig ikke burde/skal gjøre - men er man alene, så er det jo ingen å be om hjelp fra... [&:]

jeg har og hatt en del av det, og fortalte det til jormor. ho sa at det helt sikkert var bekkenet. selv om jeg ikke har hatt noen andre plager med bekken.

Back
Topp