Murring i magen..

nian

Blir kjent med forumet
Jeg har hatt murringer i magen som et tidlig tegn på graviditet de 3 gangene jeg har vært gravid..
Men nå har jeg begynt med murringer i magen, men fikk positiv EL-test (CB Digital) på Tors.29/5. Så det vil si at jeg antakeligvis hadde EL på Fre.30/5.. og det er jo bare 4 dager siden.. Så jeg forstår ikke helt hva disse murringene vil si..? Jeg begynte faktisk med litt murringer i går. Det er jo alt for tidlig til at det kan være sv.skapstegn!
Noen som har en god forklaring? [;)]
Kan legge til at jeg alle 3 gangene har testet positivt på 9 DPO..

kan jo være at du er gravid[;)] har lest om flere her inne som har fått pos. el-test når de har vært gravide! vent et par dager å ta en CBD[;)]

Kan jo vere EL.. Reagerer forskjellig på ulike stadier. [;)]

• Noen har smerter mens eggmodningen i forkant av eggløsningen foregår, fordi de stadig større eggposene tar opp plass på eggstokken og i buken.
  • Noen får smerter av at egget/eggene brister seg gjennom eggstokkveggen.
  • Noen får smerter etter at eggløsningen er overstått. Dette kan komme av to årsaker:
    • den sprukne eggposen lekker ut blod og væske ut i bukhulen, og det virker irriterende på bukhinnen
    • egglederne trekker seg rytmisk sammen for å hjelpe egget på vei inn mot livmoren

• Noen har smerter på alle de tre nevnte stadiene under eggløsningen.
  •  
    Takk for svar.
    Jeg får bare vente litt og se hva som skjer..

Andre også må bare komme med innspill![;)]

mye lykke til!!!!
    håper du er gravid, ta en test ikm

Back
    Topp