Murring i magen

emje92

Juni2014 <3
Sommerfuglene <3
Jeg sniker litt fra juniforumet. Jeg spør dere da dere er litt lengre på vei. Er 20 uker og siste dagene opplevd litt mensenmurring nederst i magen. samt litt stikninger i sidene. Er disse to tingene normalt når man har kommet så langt ? Er livredd for at livmorhalsen driver å modner seg. Alt for tidlig !!

Jeg sniker litt fra juniforumet. Jeg spør dere da dere er litt lengre på vei. Er 20 uker og siste dagene opplevd litt mensenmurring nederst i magen. samt litt stikninger i sidene. Er disse to tingene normalt når man har kommet så langt ? Er livredd for at livmorhalsen driver å modner seg. Alt for tidlig !!
Er 27+2 og opplever det samme som deg. Mensmurringene har jeg hatt noen uker og disse stikningene er som ligamentsmertene jeg hadde i 1. trimester.

Så lenge det gir seg raskt og jeg ikke blør har jeg ikke brydd meg så mye om det :)

Takk for svar. Ikke noe blødning. :) blir bare bekymret når det kjennes ut som om man får mensen rett rundt hjørnet :p

Takk for svar. Ikke noe blødning. :) blir bare bekymret når det kjennes ut som om man får mensen rett rundt hjørnet :p
Kjenner til den, jeg skvatt veldig selv. Men så lenge det ikke bygger seg opp og gir seg (vare ikke mange minuttene her i hvertfall) så går det nok bra.

Og kjenner du jevnlig liv betyr det alt :) Jeg drikker ofte en brus eller spiser en sjokolade hvis det har vært stille en stund. Da ligger han ofte trygt og i full aktivitet inni magehuset :D

Ellers er det bare å ringe føden, ikke godt å engste seg heller ;)

Jeg hadde også mensen murring og ligasmerter tidlig i graviditeten, tror det var i overgangen fra første til andre trimester, fikk vite det var normalt ;)
Har fått ligasmerter igjen nå og en unge som poker meg i siden :P
Godt det er liv, men til tider ubehagelig og litt vondt ;)

Her er det murringer, kynnere og "menssmerter", det er bare en "bivirkning" :p Så lenge det ikke er noe blødning eller regelmessige kynnere/rier, så er det nok helt normalt :)

Her er det murringer, kynnere og "menssmerter", det er bare en "bivirkning" :p Så lenge det ikke er noe blødning eller regelmessige kynnere/rier, så er det nok helt normalt :)
signerer denne :) var inne til kontroll pga det og bitte små blødninger, ikke noe farlig i det heletatt :) var faktisk start på kynnere hos meg virket det som på CTG målingene :) helt normalt, så tror du kan puste helt rolig ut og ikke tenke på det :)

Back
Topp