Murring i magen

emje92

Juni2014 <3
Sommerfuglene <3
Flere som har opplevd mensen murring etter uke 12 ? Fikk skikkelig murring på jobb i dag, livmora var Stein hard :o

Jeg har opplevd mensen murring så kraftig at jeg tenkte mensen kommer hvert øyeblikk, jeg kjenner det spesielt om nettene.

Jeg er 14+5

Ja sånn jeg hadde i dag!! Æsj, blir jo ekstra bekymret da jeg har hatt brunt utflod og litt friskt blod etter samleie!

Hmm :) smertene er ihvertfall borte nå. Ble litt skremt, kjentes ut som mensen kom :p

Jeg har det flere ganger daglig, og alltid når jeg er i bevegelse...
Er ubehagelig til tider

Jeg får også brunt utflod på truse innlegget, men ingen blod måtte Gud forby at det kommer. Kjenner at magen blir stein hard etter samleie, hva skyldes det av?

Jeg får også brunt utflod på truse innlegget, men ingen blod måtte Gud forby at det kommer. Kjenner at magen blir stein hard etter samleie, hva skyldes det av?

Dersom du får orgasme så kan dette utløse kynnere, det er ikke farlig så lenge de ikke blir veldig vonde og regelmessige "tak" :)

Dersom du får orgasme så kan dette utløse kynnere, det er ikke farlig så lenge de ikke blir veldig vonde og regelmessige "tak" :)

Kjenner ingen spesifikke smerter, kun stein hard mage som om den blir presset utover inne fra. Nei men hvis det ikke er farlig, er det like greit å få stein hard mage

Kynnere er helt vanlig hele svangerskapet også som førstegangs. De trenger ikke gjøre vondt, men kan være veldig ubehagelige. Hjelper å puste og røre på bekkenet når magen blir hard. Murringer/menssmerter hadde jeg masse av hele første svangerskap. Nå har jeg ikke noe. Livmoren er vel ferdigstrekt ;-)

Jeg har ikke hatt så mye murringer, men har de to siste dagene hatt et trykk nedover, akkurat samme følelsen som er rett før mensen.

Jeg har og mye av det.. Spesielt om jeg Gud forby er i aktivitet i 15 min?! Ligger strekk ut da etterpå:/ Vondt og irriterende :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp