Murring i korsryggen

mommy2be

Betatt av forumet
Har de siste dagene hatt mye murringer i korsryggen. Kjennes som en god blanding av menssmerter i korsryggen og sånn av og på verking.

Sliter veldig med bekkenløsning og bekkensmerter både bak i korsryggen og mest i symfysen. Men disse smertene kjennes annerledes.

Er 31+5 i dag og synes jo det er litt tidlig å begynne med sånt allerede nå. Hatt mye kynnere fra uke 20, men med dette i tillegg blir det rett og slett for mye, for tidlig.

Noen andre som sliter med dette så tidlig?

Jeg har gått med litt av og på murringer de to siste ukene, i starten var det i magen så flyttet de seg over til å kun være i korsryggen er 31+2. I går var jeg veldig sliten i ryggen og da var det værre. I dag har jeg ikke hatt noen murringer til tross for mye ståing/gåing. Har og slitt mye med bekkenet, men det har vært veldig bra den siste måneden, nå siste uken har det blitt værre igjen, hos meg sitter bekkensmertene mest i symfysen og halebeinet.

Har ikke hatt murringer, men er stiv og støl i bekkenet enkelte kvelder, og i symfysen. har også slitt litt med treg mage :wacky:, og da kjenner jeg det i hele nedre del av magen/korsryggen.

Har å hadd murringer en stund, dro innom legevakta i går. Har gitt avflata livnorhals og 2 cm åpning.
Sist fødsel hadde jeg kun murring i ryggen fram til 8cm. Så må bli inne til observasjon og lungemodningsprøyte:)

Har å hadd murringer en stund, dro innom legevakta i går. Har gitt avflata livnorhals og 2 cm åpning.
Sist fødsel hadde jeg kun murring i ryggen fram til 8cm. Så må bli inne til observasjon og lungemodningsprøyte:)

Lykke til [emoji173]️ håper mini holder seg inne litt lenge.

Lykke til [emoji4]

Lykke til[emoji173] [emoji5]

Oi sann! Så bra du fikk en sjekk! Hvor langt på vei er du? Håper lille holder seg inne noen uker til!

Oi sann! Så bra du fikk en sjekk! Hvor langt på vei er du? Håper lille holder seg inne noen uker til!
Er 32 uker idag, så når lungemodningsprøytene
Har fått full effekt er det ingen krise om den lille
Blir født, de vil ikke prøve å stoppe det om det akjer2
Noe mer :)

Er 32 uker idag, så når lungemodningsprøytene
Har fått full effekt er det ingen krise om den lille
Blir født, de vil ikke prøve å stoppe det om det akjer2
Noe mer :)

Masse lykke til. Uke 32 går helt fint ja - det er vel en del tvillinger som tas ut da har jeg hørt. Lykke til uansett, greit om lille blir noen dager til i alle fall [emoji846]

Oi, det var tidlig. Håper den lille holder seg inne litt til [emoji256][emoji173]️ Masse lykke til!

Back
Topp