Murrer det fortsatt?

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Nå murrer det ikke lenger, og strekker ikke der nede heller. Hvordan er det med dere? Murrer og strekker det fortsatt eller har det avtatt??

Nå murrer det ikke lenger, og strekker ikke der nede heller. Hvordan er det med dere? Murrer og strekker det fortsatt eller har det avtatt??
Jeg kjenner fremdeles at det murrer og strekker inniblant. Men var verst akkurat rundt den tida jeg egentlig skulle hatt mensen.

Jeg kjenner endel nå når jeg våknet. Er 6+0. Vanskelig å beskrive men er vondt på en måte. Håper bare det er at livmoren vokser :)

Her var strekkingen og murringen værst rundt ikm, men nå kjennes det mer ut som jeg har en liten, hard ball rett under symfysen :) Kjenner livmor godt :)

Ikke så mye nå, jeg er foreløpig helt frisk og rask på morgenen og helt til ettermiddag/kveld. Da er jeg som regel veldig oppblåst og uggen. Men det er ikke så mye stikkinger og murringer.

slettet

Last edited by a moderator:
Kjenner mest på kvelden/ettermiddagen.
Masse luft i magen og små murringer.

Nei kjenner ikke så mye til det mer.

Nå har det gitt seg litt med murring ja, men merker det strekker godt hvis jeg plutselig tar brå bevegelser. Føler jeg er lengre på vei sånn sett, når jeg allerede må "ta hensyn". :D

Godt å høre at det har gitt seg hos andre også. Merker mest på kvelden at jeg er sliten og at det er noe som skjer der nede ved brå bevegelser. Gleder meg til magen kommer. Syns det er så ekkelt å gå uten symptomer, men vil ikke ha kvalmen :p

Ikke like mye som før, kjente aller mest i starten. Hormonene har også roet seg veldig, humøret svinger ikke og jeg er mye roligere. Akkurat som at kroppen har vendt seg til å være gravid:) Men nå er det jo andre ting jeg merker da, både i korsryggen og symfysebeinet. Men alt er liksom "roligere" i kroppen nå.

Ikke like mye som før, kjente aller mest i starten. Hormonene har også roet seg veldig, humøret svinger ikke og jeg er mye roligere. Akkurat som at kroppen har vendt seg til å være gravid:) Men nå er det jo andre ting jeg merker da, både i korsryggen og symfysebeinet. Men alt er liksom "roligere" i kroppen nå.
Samme her :) Tenk så spennende den neste tiden vil være! :) Er så glad for at jeg er gravid. Hehe

Back
Topp