Murrer det fortsatt i korsryggen deres?

Skattemamma

Forumet er livet
VIP
Det gjør det her.. Prøver å roe meg med at det er normalt, men ligger alltid en liten bekymring i bakhodet..

Håper det er helt normalt, for jeg vil nå mål denne gangen[:)]

Småverker i korsryggen og av og til stråler det ned i beina plautselig hvis jeg står eller går litt galt...
Satser på at det ikke blir verre med det første siden jeg vet det kan være starten på bekkenlåsning eller bekkenløsning[>:]

Kan det være tegn på det hvis man har ubehag i korsryggen tidlig i svangerskapet? [&:]

Husker jeg tenkte det 1. gangen at jeg helt sikkert kom til å få bekkenløsning, men det fant jeg aldri ut da..

Vel, vil ikke ha bekkenløsning, men heller det OG baby[:)]

Ikke så mye murring, men har hele tida kjentes ut som om jeg er litt støl ved korsryggen. Tror det er helt normalt [:)]

Smerter i korsryggen trenger ikke være starten på det nei, men hvis smerten "stråler" ut derfra til beina kan det være det[:)]

Kun smerter i korsryggen er nok helt normalt akkurat som noen får det når de skal ha mensen også[:)] Noen merker det bare foran og andre merker det begge steder[:)]

Okay, da prøver jeg å puste lettet ut[:)]

Ja jeg har mye vondt i korsrydden. Hadde bekkenløsning sist jeg var gravid, og trener/gåt mye turer for å holde det i sjakk denne gangen. Gjør knipeøvelser mens dere ligger på ryggen og presser korsryggen ned i gulvet. Tips fra manuellterapauten jeg går til. :)

Har ikke vondt, men har på en måte press i korsryggen. Tidvis vondt også, som om jeg har løftet for tungt=P. hehe.

når det murrer i skambeinet, murrer det også bak merker jeg, så ja....har det enda [;)]

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Kan det være tegn på det hvis man har ubehag i korsryggen tidlig i svangerskapet? [&:]

Husker jeg tenkte det 1. gangen at jeg helt sikkert kom til å få bekkenløsning, men det fant jeg aldri ut da..

Vel, vil ikke ha bekkenløsning, men heller det OG baby[:)]

er som honning sier, det vil stråle ned i beine om det er bekkenløsning. Jeg har det, og jeg merker det godt på at det føles en sviende vond følelse rundt hofta og ned i beinet. Og har problemer med å komme ut av bil eller om man har sitti lavt noe sted

Har vondt både foran og bak akkurat som da jeg skal ha mensen, noen ganger værre en andre ganger.

innimellom stråler det ut i isjias også, men går bra enda [:)][:)]

eneste jeg merker veldig godt er at da jeg begynner å stress så blir jeg veldig kvalm og ekkel i kroppen med en gang.

jeg har murringer der jeg pleier å ha det når jeg har mensen... Noen ganger så jeg vil knyte meg sammen og andre ganger føles det ut som såpebobler hehe

ORIGINAL: Stikkelsbæret

Ikke så mye murring, men har hele tida kjentes ut som om jeg er litt støl ved korsryggen. Tror det er helt normalt [:)]

ORIGINAL: lolalilla

ORIGINAL: Stikkelsbæret

Er vel det jeg mente også=)

Back
Topp