murremage

x1x*Lille Snodig*

Betatt av forumet
Hei. Jeg sluttet med p sprøyten i januar, siste injeksjon var nov 04. Fikk første TR 24juni så gikk det 36 dager til neste da er vi på 30.juli så gikk det 27 dager, da er vi på 26 august. Da varte den bare i 3 dager!! Har i 14 dager nå hatt mye vondt/murring i magen. Hvis jeg har bøyd meg eller dultet borti den blir jeg små kvalm. Har tatt test men den var negativ. Føler meg slapp og daff. Fant ut at mitt pms humør kommer etter TR, Ehh hæ nei hmmmm hvis ikke jeg skal ha mensen nå da?? at jeg evt var på vei men at det ikke fikk festet seg eller noe?? HVa vet jeg, jeg har ikke peiling.
Kan man bli gravid, men ikke skilleut noe hcg??[8|]

Blir oppgittt over dette, sikkert bare jeg selv som lager mye styr utav ingenting, snart får jeg vel innbilt svangerskap også nå da, he he om det ikke er det jeg har[:-]
 
Hei. Det eneste jeg kan råde deg til er å gå til legen. Da får du svar på det du lurer på, kan jo bli gal av å ikke vite... Lykke til!
 
Hei Pebbles
Var hos legen i dag. Jeg forklarte det samme til han. Da sa hen bare at det var normalt.[8|] Han sier ikke så mye han legen min....[>:]
 
Dumme lege! For din skyld kunne han jo tatt en gu og en blodprøve så du slapp å lure! Du får ta deg en tur dit om ei stund hvis du fortsatt er usikker, og forlange en skikkelig sjekk!
 
Back
Topp