Murre murre!

May Solveig

Andre møte med forumet
Det slutter jo aldri å murre. Syntes det gjør vondere for hver graviditet. Er det noen andre som opplever det slik, eller rett og slett kjenner den murringen konstant?

kjenner den ganske konstat ja, forrige svangerskap kjente jeg ingenting! pittelitt kvalm fra uke 9 ish til 13, men ikke noe mer... nå er det alt på en gang og så tidlig da, men kan ha med at kroppen har gjort det før=)

Yep, og det blir mer og mer intenst! Hadde det vært mensen-murringer så hadde jeg tatt ibux for lenge siden...

tar det som et godt tegn jeg, at det stekkes og fester seg, styres og ordnes der nede, kvalmen er hjertelig velkommen, godt tegn, alt er bra så lenge den blir der den er =)

kjenner litt murringer i kveld, og liker det ikke!!! blir bare livredd jeg :(

Jge kjente litt murring her om dagen og da vakk jeg:P men jeg kan ikke huske å ha kjent noe murring i mitt første svangerskap, men det kan jo hende jeg den siste tiden har blitt bedre kjent med kroppen min da:)

Her murrer det ganske mange ganger per dag, men det er ikke konstant :)

Det er helt vanlig og ingenting å uroe seg for :)

Murrer hele dagen her og. Men litt ekstra på kveld og natt. Heldigvis blir strekene sterkere for hver dag som går. Så det er nok ikke farlig.

Håper forøvrig ikke dere har rett i at det blir verre og verre, for jeg er førstegangs og syns det er mye til tider :p

Ja, er det ikke deilig? Kjenne at det skjer noe! Bare legge bort panikken så blir det ganske så koselig ;)

Frøkna blir storesøster! Termin 06.06.14

Tar det som et godt tegn jeg også! Har sikkert glemt litt hvordan det er! Merkelig hvor raskt man glemmer slikt!

Ja, er det ikke deilig? Kjenne at det skjer noe! Bare legge bort panikken så blir det ganske så koselig ;)

Frøkna blir storesøster! Termin 06.06.14

nytter ikke å legge vekk panikken her..klarer ikke det... uansett å mye jeg prøver... kanskje jeg klarer det om 20 uker til....

følger også at det er mye mer murring denne gangen. akkurat som at det blir mere murringer etter hvert som det blir flere sv.skap i rekka ;)

Back
Topp