Murr murr

Newbieme

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Tror jeg kan si at Latensfasen herjer med meg i disse dager. I natt og i dag er kynnerene såpass vonde at jeg nesten blir optimistisk.. fortsatt langt i mellom dem, men litt blod i trusa på morgenen, så er jo kroppens forarbeid til fødsel.. slimproppen gikk i forgårs.. Og så er det jo en kjent sak at man kan være litt av og på med disse falske alarmene.. så tar ingenting som fødsel før jeg bare vet... :)

Flere som er kommen i "sjekke trusa og ta tiden fasen"? Og hvor lenge har dere vært der?

Dette høres jo veldig lovende og spennende ut, Newbieme.

Jeg har ikke sett noen tegn til slimpropp, men våknet i dag av noe annerledes mensmurringer ved 05-tida. Murringene er der fortsatt, og det samme er ubehagelige kynnere som kommer og går uregelmessig. Jeg tror det er første gang jeg har fått kynnere så tidlig på dagen. Noe er annerledes i dag, men jeg tør ikke håpe eller tro. Men uansett er det nok et tegn på modning, og det er jo positivt. Hver gang jeg reiser meg opp nå, er jeg spent på om vannet skal gå.. :-P Dette kan bli en spennende og lang dag, tror jeg...

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Spennende! Høres jo virkelig ut som du ikke er langt unna!

Jeg har hatt noen få kynnere med menssmerter i mage og rygg. Blir håpefull med en gang! :p men ikke sett noe blod eller slimpropp og har ellers bare kynnere som er småubehagelige. De kommer oftere og oftere da, om det teller :p hååper det skjer noe snart!

Jeg begynte ved leggetider i går å kjenne murring og har kjent det flere ganger i natt! Ikke vondt og ikke våknet av det, men har vært tilstede de gangene jeg har vært våken (det blir jo en del i løpet av natten). Var på sjekk i går da gynekologen sjekket modning, tok et par min og var vondt/ubehagelig, så mistenker at hun kan ha stripprt litt også :p Kommet litt blodtilblandet slim.. Så tror alt dette er et resultat av gårsdagens behandling, og håper det hjelper på modningen:) Ingen slimpropp som jeg har sett og ingen rier på gang.. Er 2 uker til termin og føtstegangs, så kan vel ta tid, men glad om det i alle fall modnes :)

Høres ut som om det er fødsel rett rundt hjørnet da Newbieme! :)
Ingen slimpropp gått her ennå.. men masse slim :P Voldsomt når jeg var på do i sta..
Murringer og kynnere veldig ofte.. og i går hadde jeg litt "unormalt" vondt i magen. Føltes som små dult nedover..
Skal på ny kontroll i dag, med akupunktur.. så da får vi se. ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja nå gjenstår det bare å se om det skjer noe ut av det.. Syntes disse kroppene våre skal oppføre seg som dette når det faktisk er noe.. og ikke av og på bare for å sette opp forhåpninger.. husker jeg gikk med mye av og på med håp med nr 2.. og da var det sånn at når det først var rier så kom de tett uten tvil.. Hadde mange runder som dette etter slimproppen gikk.. men blodet kom bare ett par timer før... :)

Begynnte å ta tiden rett før kl 8 i dag :)

Og ståa er sånn:
07.54 varte 50 sek
07.57 varte 45 sek
08.01 varte 55 sek
08.09 varte 50 sek
08.18 varte 50 sek
08.27 varte 55 sek...

så noe uregelmessig kan man si... Greia er at de blir vondere når jeg reiser meg, og kommer uansett om jeg ligger eller står.. Nå ser det ut til at det dabbet litt har ikke hatt siden 08.27... blæh... hehe

Blir spennende å høre om det skjer mere i dag!!! :D

Ja nå gjenstår det bare å se om det skjer noe ut av det.. Syntes disse kroppene våre skal oppføre seg som dette når det faktisk er noe.. og ikke av og på bare for å sette opp forhåpninger.. husker jeg gikk med mye av og på med håp med nr 2.. og da var det sånn at når det først var rier så kom de tett uten tvil.. Hadde mange runder som dette etter slimproppen gikk.. men blodet kom bare ett par timer før... :)

Begynnte å ta tiden rett før kl 8 i dag :)

Og ståa er sånn:
07.54 varte 50 sek
07.57 varte 45 sek
08.01 varte 55 sek
08.09 varte 50 sek
08.18 varte 50 sek
08.27 varte 55 sek...

så noe uregelmessig kan man si... Greia er at de blir vondere når jeg reiser meg, og kommer uansett om jeg ligger eller står.. Nå ser det ut til at det dabbet litt har ikke hatt siden 08.27... blæh... hehe

Eller jo.. 08.37.. varte i 55 sekunder..

Har ikke noe å ta tiden på :confused: Men men har lastet ned flere rie apper, så er forberedt i alle fall :p

Det er jo bra :) Er jo veldig mange som har termin første uka i september så kan fort bli mange babyer og mange falske alarmer :p prata med føden nå og de vil ha meg inn.. er jo styrtføder, så de ville ikke gamble med om det var noe.. og gjorde ingenting om det var falsk alarm.. bare føler skikkelig på at det er falsk alarm.. :S

Det er jo bra :) Er jo veldig mange som har termin første uka i september så kan fort bli mange babyer og mange falske alarmer :p prata med føden nå og de vil ha meg inn.. er jo styrtføder, så de ville ikke gamble med om det var noe.. og gjorde ingenting om det var falsk alarm.. bare føler skikkelig på at det er falsk alarm.. :S

Spennende!! Tror føden er vant til falske alarmer og man skal ikke føle på det.. Da jeg var i kontakt med de av annen grunn, så var de superhyggelige :) Lykke til! Kom gjerne med en oppdatering ;)

Her har mensmurringene mer eller mindre gitt seg nå.. Men men.. modning er jo uansett bra. Jeg spurte jordmor da jeg var der i forrige uke om hun hadde mulighet til å sjekke modning, men det ville hun visst ikke gjøre, sa hun. Skal tilbake dit i morgen, så det blir spennende å høre hva hun har å si da. Jeg skal også ha modningsakupunktur i ettermiddag, også har jeg store planer om å lure med meg gubben en tur i sengehalmen i kveld. Alt for å sette igang prosessen nå. ;-)

Åhh så spennende da.... Hørres definitivt ut som det er noe på gang :) lykke til, hold oss oppdatert :)

Lykke til alle sammen.. blir nok litt rolig på meg nå... 3 minutt mellom riene og masse graps i bindet.... :/ tror vannet pipler ut også..kan noen opplyse om at jeg tar oppropet når jeg får anledning og at det bare er å melde seg på? ;)

Lykke til alle sammen.. blir nok litt rolig på meg nå... 3 minutt mellom riene og masse graps i bindet.... :/ tror vannet pipler ut også..kan noen opplyse om at jeg tar oppropet når jeg får anledning og at det bare er å melde seg på? ;)

Oi oi! Lykke til! :-)

Så spennende. All lykke. Gleder meg til å lese oppdateringer. :-)

Lykke til !!!!!! Krysser alt for deg :)

Tror jeg kan si at Latensfasen herjer med meg i disse dager. I natt og i dag er kynnerene såpass vonde at jeg nesten blir optimistisk.. fortsatt langt i mellom dem, men litt blod i trusa på morgenen, så er jo kroppens forarbeid til fødsel.. slimproppen gikk i forgårs.. Og så er det jo en kjent sak at man kan være litt av og på med disse falske alarmene.. så tar ingenting som fødsel før jeg bare vet... :)

Flere som er kommen i "sjekke trusa og ta tiden fasen"? Og hvor lenge har dere vært der?
Oioi! Høres ut som det nærmer seg for deg!:) Lykke til:):)

Spennende Newbieme!!! :) :D Tvi tvi og lykke til! ;)

Oppdatering fra sykehuset : Var vannet som gikk.. har
Rier men de stopper opp hele tiden.. går lissom ikke over i den aktive fasen.. ble innlagt da.. for når de blir effektive så regner de med det vil gå fort.. har fått akupunktur og labbet rundt, men kan visst ta tid dette.. Nr 3 er en luring.. det er sikkert og visst :)

Back
Topp