MiniSnella
Elsker forumet
Husker dere hva dere kom opp i? [:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ToSmå2010
Barne og ungdomslitteratur + at jeg måtte velge en forfatter som skrev barnebøker.
Også hadde vi en perm med alt arbeidet vi hadde gjort oppgjennom skoleåret, måtte velge en av tekstene mine, gå gjennom den osv.
Fikk faktisk 5+[:D] Dette var i 10 klasse i 03 blir det vel..
ORIGINAL: JustBe
ORIGINAL: ToSmå2010
Barne og ungdomslitteratur + at jeg måtte velge en forfatter som skrev barnebøker.
Også hadde vi en perm med alt arbeidet vi hadde gjort oppgjennom skoleåret, måtte velge en av tekstene mine, gå gjennom den osv.
Fikk faktisk 5+[:D] Dette var i 10 klasse i 03 blir det vel..
Flinke [:D][:D]
ORIGINAL: Que
Var på videregående, i 2008...
Skulle først forklare hvorfor nørrønt kunne sees på som et kasusspråk og litt annet rundt det og deretter fikk jeg en del spørsmål om realismen.. Følte egentlig ikke at det gikk så bra, selv om jeg visste at jeg var god i faget.. Da jeg skulle inn igjen for å få karakteren min ble jeg litt skuffet da jeg bare fikk en treer, men det var helt til læreren min utbrøt "Nei, dette er jo helt feil! Du har lest opp feil evaluering". til sensoren. Hun hadde nemlig gitt meg karakteren til hun som hadde vært inne før meg, men hun gadd ikke vente på karakteren sin, så hun dro hjem..
Jeg fikk femmer og var veldig fornøyd med det[:D]
ORIGINAL: Chinchilla
Tok studiekompetanse i 98.... Tror jeg det var- da kom jeg opp i et kåseri av Tor Åge Bringsverd som jeg måtte analysere- samt at jeg fikk Kristin Lavransdatter som vi hadde hatt særoppgave i.
Jeg ELSKET eksamen- jeg hadde jo 10000 analyser, symboler etc som jeg hadde funnet så jeg snakket ivrig og engasjert på inn og utlyst! Til slutt sa sensor: "Vi blir dessverre nødt til å avbryte deg nå- vi har ikke tid til mer, men du får 6- skulle gitt deg 6+ hvis vi kunne!" [:D]