Glitter-88
Betatt av forumet
Hei, jeg sliter med munntørrhet av alle ting... Aldri hatt før! Må drikke vann gjennom hele dagen. Noen andre som har det slik? Eventuelt vet om det går over? Er 5+4 i dag [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde det stort sett hele første og andre trimester alle tre svangerskapene. På slutten gikk det over i overproduksjon av spytt
Gratulerer med baby på vei![]()
Det finnes eventuelt pastiller/tabletter for dette på apoteket. Jeg brukte det før grunnet medisiner som ga munntørrhet. Se om du kan bruke deGode og smaker appelsin.
Bare hyggeligTakk for tips [emoji4] skal teste ut!
I starten av graviditeten våknet jeg mye på natta med munntørrhet. Hadde vannflaske ved siden av senga som jeg drakk av, men hjalp bare der og da noen sekunder. Så hvis jeg stod opp på natta for å tisse, pusset jeg samtidig tennene igjen, og syns det hjalp litt. På dagtid har det ikke plaget meg.
Ikke sliti med det før for noen dager siden... Men har blitt varmt og jeg er dårligere på å få i meg vann[emoji18][emoji18] så lurer på om det er selvforskyldt [emoji85][emoji85]
Hmm... Vanskelig å gjette hvorfor det blir sånn ... Google? Eller høre med jordmor ell lege på mandag ?Jeg drikker plenty uten at det hjelper [emoji85][emoji14]
Eg er ca 5 uker å har det samme problemetHei, jeg sliter med munntørrhet av alle ting... Aldri hatt før! Må drikke vann gjennom hele dagen. Noen andre som har det slik? Eventuelt vet om det går over? Er 5+4 i dag [emoji4]