Munntørrhet i graviditeten (prøver her også)

Glitter-88

Betatt av forumet
Hei,

Jeg sliter skikkelig med munntørrhet...aldri hatt dette før. Må drikke gjennom hele dagen [emoji14] noen andre som har det slik? Eventuelt vet om det går over? Er 5+4 i dag [emoji177]

Hei,

Jeg sliter skikkelig med munntørrhet...aldri hatt dette før. Må drikke gjennom hele dagen [emoji14] noen andre som har det slik? Eventuelt vet om det går over? Er 5+4 i dag [emoji177]

Me too [emoji51][emoji4] Første gangen for meg så vet ikke når det gir seg

Samme her må drikke nesten hele tiden for meg hjelper det veldig med is kaldt vann med masser isbiter i [emoji4]

Tatt langtidsblodsukker hos fastlegen? Økt tørste kan være tegn på svangerskapsdiabetes. Ikke meningen å skremme. Men kan være lurt å få sjekket opp i det så tidlig som mulig. Veldig vanlig å få det!

Trenger selvsagt ikke være noe annen årsak enn gravidplager <3

Tatt langtidsblodsukker hos fastlegen? Økt tørste kan være tegn på svangerskapsdiabetes. Ikke meningen å skremme. Men kan være lurt å få sjekket opp i det så tidlig som mulig. Veldig vanlig å få det!

Trenger selvsagt ikke være noe annen årsak enn gravidplager <3

Jeg har faktisk tenkt på det, men jeg spiser ganske sunt og er normalvektig, så trodde vel ikke jeg var i risikogruppen, men kan jo høre med legen i tilfelle [emoji4] hadde vært utrolig kjipt i så fall [emoji53]

Sniker fra januar fordi jeg har det veldig på samme måte :-) er 10+2 i dag og vil vel si det har vært sånn de siste ukene. Mye tørst! :wideyed:

Sniker fra januar fordi jeg har det veldig på samme måte :-) er 10+2 i dag og vil vel si det har vært sånn de siste ukene. Mye tørst! :wideyed:

Det er godt å høre at man ikke er alene - føler ikke dette er noe man har hørt som et av disse klassiske symptomene [emoji854]

Back
Topp