Munnsopp/trøske

Evis84

Elsker forumet
Assistert-jentene
Novemberlykke 2016
Julikulene 2020
Ser ut så bebis har fått munnsopp/ trøske. Trudde det var gulp, men har lest litt og det er nok trøske. Ser det er lege som må skrive ut medikament. Det blir då å vente til mandag for å kontakte fastlege sant? Ikkje noko legevakt kan hjelpe med, siden det ikkje er så akutt?!
 
Se det an et par dager hvis det ikke skaper store problemer... ikke sikkert legen skriver ut medisin med en gang, for ofte går det over. Men er baby veldig urolig og plaget og eller du får vondt ved amming ville jeg kontaktet lege eller legevakt for å forhøre meg. Har selv vært borti det + at jeg jobber på legekontor.
 
Se det an et par dager hvis det ikke skaper store problemer... ikke sikkert legen skriver ut medisin med en gang, for ofte går det over. Men er baby veldig urolig og plaget og eller du får vondt ved amming ville jeg kontaktet lege eller legevakt for å forhøre meg. Har selv vært borti det + at jeg jobber på legekontor.
Takk for svar! Eg ringte legevakt og han skreiv ut resept til bebis, så det var greit. Ser ikkje ut så han plagast kjempe masse, men ser litt ubehagelig ut+ at han syns det var veldig deilig når me smerte det på.
 
Back
Topp