Munnsår

zovirax men den er reseptbelagt...
Det beste er å smøre på leppene allerede når du kjenner at det begynner å prikke i leppen før det bryter ut

ORIGINAL: Miss lilla

denne bør alle ha i førstehjelps skrinet. denne slår alt. jeg har hatt munnsår eller forkjølelses sår som ikke ville gro. jeg prøvde antix og alt apoteket anbefalte. ingenting hjalp. men elisabeth arden gjorde suset.
eight hour crem skin protection heter den. (om jeg stavet riktig[8D])

man kan bruke den som:
-kuldekrem
-reparere brannskader
-"flytende plaster" stoppe blødninger
-leppomade
-såre stumper
-tørre områder

helt fantastisk[:D]

HALELUJA, den der er bare helt vidunderlig!! Alle som ikke har den MÅ løpe og kjøpe, livene deres vil bli totalforandret!

Jeg har også munnsår enkelte ganger, sånn i munnvikene. De sprekker hver gang jeg åpner kjeften, noe som ikke skjer så veldig sjeldent, og det er superirriterende! Etter bare et par dager hvor jeg er flink til å smøre på med den her, så er de faktisk borte! Har prøvd alt fra apoteket man kan kjøpe uten resept, men ingenting har funka. Har vokst opp med denne herligheten av en salve, min mor jobba på parfymeri da jeg var liten[:)] Sier det igjen; LØP OG KJØP! (Den er kanskje litt dyr, men veeeldig drøy, så den varer lenge)

Leppomaden fra Forever Living tar vekk alt av munnsår.. Jeg sverger til den![:)] Åsså er den billig. 30kr[8D]

ORIGINAL: Frøken S

denne bør alle ha i førstehjelps skrinet. denne slår alt. jeg har hatt munnsår eller forkjølelses sår som ikke ville gro. jeg prøvde antix og alt apoteket anbefalte. ingenting hjalp. men elisabeth arden gjorde suset.

man kan bruke den som:
-kuldekrem
-reparere brannskader
-leppomade
-såre stumper
-tørre områder

HALELUJA, den der er bare helt vidunderlig!! Alle som ikke har den MÅ løpe og kjøpe, livene deres vil bli totalforandret!

Jeg har også munnsår enkelte ganger, sånn i munnvikene. De sprekker hver gang jeg åpner kjeften, noe som ikke skjer så veldig sjeldent, og det er superirriterende! Etter bare et par dager hvor jeg er flink til å smøre på med den her, så er de faktisk borte! Har prøvd alt fra apoteket man kan kjøpe uten resept, men ingenting har funka. Har vokst opp med denne herligheten av en salve, min mor jobba på parfymeri da jeg var liten[:)] Sier det igjen; LØP OG KJØP! (Den er kanskje litt dyr, men veeeldig drøy, så den varer lenge)

hahaha, livet ditt ble total forandret ja! et mirakel!

Nå har ikke jeg levd et liv uten den, men for de som ikke har prøvd den, så kommer den til å ha en slik effekt, det er jeg sikker på[;)] Et liv hvor alt av sår og ubehageligheter i huden kommer raskere bort! Jeg får nesten ikke arr når jeg bruker den på sår, eller[:)]

Ja, jeg er kanskje bittelitt ivrig når det gjelder salva, men den er så god! Helt sant, altså[:)]

Foretrekker disse munnsårplasterne jeg, greit, de viser jo godt i virkeligheten, i motsetning til hvordan det ser ut på reklamen... Men bedre at folk ser munnsårplasteret enn det jævla støgge munnsåret. Jeg kjenner aldri noe prikking eller noe i leppene før munnsåret kommer så får aldri smurt på noe før blemmene begynner å poppe fram. [:'(] Synes ingen av de salvene jeg har prøvd funker noe særlig mer enn om jeg ikke smører noe på. [8|]

man kan bruke den som:
-kuldekrem
-reparere brannskader
-leppomade
-såre stumper
-tørre områder

hahaha, livet ditt ble total forandret ja! et mirakel!

Nå har ikke jeg levd et liv uten den, men for de som ikke har prøvd den, så kommer den til å ha en slik effekt, det er jeg sikker på[;)] Et liv hvor alt av sår og ubehageligheter i huden kommer raskere bort! Jeg får nesten ikke arr når jeg bruker den på sår, eller[:)]

Ja, jeg er kanskje bittelitt ivrig når det gjelder salva, men den er så god! Helt sant, altså[:)]

Men hjelper den også på herpes-munnsår, m blemmer i full pakke...[:'(] (*håpe-håpe*)

ORIGINAL: fairy

Prolip fra apoteket.[;)]

Jepp, den er fantastisk[:D] Men dyr da, 105 kr for 4 gram[&:]

Munnsårplaster fra apoteket funker fint her!! Selv på herpesblemmer[:'(]

Ellers Vectavir krem - funker den og..

Back
Topp