Munnsår :( Trenger sårt tips

FrøkenFryken

Gift med forumet
Jeg har nå hatt munnsår i begge munnvikene i snart 2 uker, [&:] Dritvondt, har prøvd, vanlig lipsy, lipsyl repair, Blistex, A-CREME (Jada, tenkte å prøve hehehe) og vaselin. Men det blir IKKE bedre [:(]

Tips?

ORIGINAL: Ulva

ASELLI SÅRSALVE!!!!! *GULL* 

Wuhuuuu, "skriver ned", Er den reseptfri? Tuuusen hjertelig takk for tips (skal sååå til apoteket i morgen)
[8D]

Ja den er reseptfri...helt vanlig sårsalve kjøpes på apoteket! Du kommer til å merke forskjell etter bare noen timer...iallefall er det slik her i huset (og alle andre jeg kjenner som har prøvd den). Bruker kun den salva her i huset også til lille snuppa om hun begynner å bli sår i stumpen. Trenger bare smøre henne en gang så er stumpen gulle god igjen! (Får ikke rost den salva nok opp i skyene [;)]). [:D][:D]

Ja den er reseptfri...helt vanlig sårsalve kjøpes på apoteket! Du kommer til å merke forskjell etter bare noen timer...iallefall er det slik her i huset (og alle andre jeg kjenner som har prøvd den). Bruker kun den salva her i huset også til lille snuppa om hun begynner å bli sår i stumpen. Trenger bare smøre henne en gang så er stumpen gulle god igjen! (Får ikke rost den salva nok opp i skyene [;)]). [:D][:D]

Tror ikke du aner hvor glad jeg ble for et slikt tips hehe, er så dritlei de munnsårene [8D]

Bare glad å kunne hjelpe! [:D][:D]

Få høre hvordan du synes den funker da. [:D]

Bare glad å kunne hjelpe! [:D][:D]

Få høre hvordan du synes den funker da. [:D]

Tilbakemelding kommer i morgen [:)]

Jeg bruker Zovirax, den er helt fantastisk synes jeg! Men jeg tror den er på resept, så da er det sikkert best å prøve Ulva sitt tips først :)

Pleier forresten å kjøpe den i utlandet jeg da, så har jeg når jeg får munnsår hjemme. Trenger ikke resept da :)

ORIGINAL: Sin

Jeg bruker Zovirax, den er helt fantastisk synes jeg! Men jeg tror den er på resept, så da er det sikkert best å prøve Ulva sitt tips først :)

Pleier forresten å kjøpe den i utlandet jeg da, så har jeg når jeg får munnsår hjemme. Trenger ikke resept da :)

Da har jeg en backup plan, takker [:)]

Back
Topp