Munnsår og blemmer

Sølvjenta

Elsker forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
flere som har fått blemmer inni munnen? Hovner liksom opp også blir det blemmer som varer i 2-3dager før de forsvinner igjen! Jeg har slitt med munnsår før, men det er ikke det samme.. Ei venninne sa hu hadde det likens i graviditeten med førstemann og mente st det var hormonbetinget. Håper bare ikke jeg er allergisk mot noe jeg spiser:wideyed:o_O
 
Kan ikke si jeg har hørt om det før, men skulle ikke forunmdre meg om det var en gravidgreie likevel. Virker innimellom som kroppen mener svangerskap er en god anledning for komplett anarki :p
 
Jeg har heller ikke vært plaget med det, men er mye annet rart som skjer med kroppen :p At det er hormonbetinget har jeg ikke hørt om, men såkalte after er ofte mer fremtredende om man har et virus eller ved stress. Så om du har vært litt forkjølet kan det godt henge igjen da kroppen ikke er helt på topp enda.
 
Har hatt det 3-4 ganger tidligere i svangerskapet også! Starter med at jeg kjenner at jeg blir hoven i munnen på dag 1, de neste dagene får jeg blemmer som forsvinner helt ut av det blå over natten den 3. dagen sånn ca! Veldig merkelig. Har både Herpes Simplex (munnsår/forkjølelsesår) og after/hvitsår som vi kaller det. Men det er ikke i nærheten det samme:wideyed::yuck: Veldig merkelige greier!
 
Kan ikke si jeg har hørt om det før, men skulle ikke forunmdre meg om det var en gravidgreie likevel. Virker innimellom som kroppen mener svangerskap er en god anledning for komplett anarki :p
Haha, ja! Kroppen utnytter situasjonen til å kødde skikkelig med alle slags plager:grumpy::bored:;)
 
Back
Topp