Munnsår igjen!

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Det ene munnsåret overlapper det andre :shifty: Å di kremene kan jo ikke brukes når en er gravid, vet ikke hva jeg skal gjøre.. Vet det er en filleting. Men det gjør vondt å ha blemmer og åpne sår på leppa.
Jeg har tannkrem på, å det tørker det ut.. Så det hjelper til en viss grad :) Noen som har noen forslag/tips?
 
Jeg var hos legen som sa at den kremen jeg har resept på kan brukes (husker ikke hva den heter). Har legen din sagt at du ikke kan bruke?
 
Har du prøvd munnsår plaster? Fås kjøpt på apotek. Litt usikker på om man kan bruke det når man er gravid, men det går jo an å finne ut.
 
Jeg var hos legen som sa at den kremen jeg har resept på kan brukes (husker ikke hva den heter). Har legen din sagt at du ikke kan bruke?

Ja legen sa at di kremene dn kjøper på apoteke Antix osv, ikke skal brukes av gravide..
Fikk beskjed om at det er normalt når en er gravid å få munnsår.
 
Aldri hatt, men mamma har. Hun vet jeg har brukt tannkrem og mandel essens. Den lille flaska som står sammen med konditorfarge ol i butikken. Verdt et forsøk?
 
Bruker noen matte leppestifter (spes. Matte lip cream fra NYX) når jeg får det, tørker ut veldig. Rekker ikke å bli væskefylteblemmer
 
Back
Topp