Munnsår, i munnvik. Tips?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Gode tips mot munnsår?

Minner nesten mer om kvise da, i ene munnviken. Kommet litt gult verk(?), men gjør ikke vondt. Har ikke hatt blemmer eller sår, så kan umulig være munnherpes. Vesker ikke. Brått kom sånn verk bare, nesten som det gule i en kvise. Kan det komme av kulden?

Aldri hatt det før.

Tips til hvordan få det bort? Datt av en gang, da kom det bare ny gult "verk"...

Jeg pleier å bruke prolip på munnsår i munnviken.. Men det kan jo være at det ER en kvise da? Hender jeg får det akkurat i munnviken..

Har hatt akkurat det samme som deg, hadde den i ukesvis, kom bare tilbake hele tiden ,med det gule pusset. Hver gang jeg trodde jeg hadde fått has på såret så gjespet jeg eller gapet litt høyt så rakna alt også var jeg tilbake til scratch!
Jeg prøvde mye rart, men endte til slutt opp med å bruke mentholatum, og da i så store mengder at jeg smurte på med en gang det var blitt "tørt" igjen, dvs mange ganger for dagen, og det funket som fy skal jeg si deg!
Borte innen 3-4 dager når jeg begynte med Mentholatumen, og da etter å ha hatt det i ukesvis som sagt [:)]
Om nettene la jeg på sånt rundt plaster med Mentholatum på plasteret,da holdt det seg fuktig hele natten også [:)]

Jeg har også sånn munnsår, funker gull med antix eller atix eller hva det heter... Er mot herpes, men funker selvom det ikke er herpes...

Back
Topp