Munnbind og kvalme

Prøver♥️

Glad i forumet
Augustbarna 2021
❄️ Januargull 2023 ❄️
Jeg sliter en del med kvalme, er 5+0 i morgen med 3dje mann :angelic:

Jobber som sykepleier og må bruke munnbind hele vakten; mellom 7,5 og 12 timer. Dette gjør meg jo bare kvalmere :dead:

noen som har noen tips der ute ?:depressed:

Huff, føler med deg. Jeg er 6+0 imorgen, og kvalmen kommer oftere og kraftigere for hver dag nå. Kjenner jeg får vann i munn bare av å ha det på i 5 min :p kanskje det hjelper med en pastill eller noe, ikke peiling :p

Sniker
Synes det hjelper å puste med munnen og pusse tennene først. En pastill eller et drops kan også være godt, men unngå fishermans friend og sterke drops :hilarious:

Her funker det greit med tyggis, og bytte munnbind litt oftere enn «sjefen» ønsker! Føler også man slipper unna en del lukt når man bruker munnbind, så noe positivt er det jo også:joyful:

Jeg vet det finnes noen sånne sticks med oljer i som man kan puste inn med nesen som lukter peppermynte eller eucaluptus. Kanskje apoteket eller helsekost har. Hvis ikke ville jeg prøvd å spraye litt munnspray på innsiden av masken :rolleyes: eller kanskje du kan prøve tyggegummi? Eller litt tigerbalsam under nesen?

Back
Topp