Munn og "klåvsyken"

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Endelig var det min tur. Bhg hadde den i høst da hadde vi vannkopper så vi slapp den da. Men nå har vi det

Tips om hvordan få barnet i mat (2 år)hva funker ?

Her var ikke mat tema en gang da det sto på som verst. Lurer på om vi kanskje fikk i henne litt eggerøre, ellers levde hun på det hun fikk i seg av drikke. Juice ble for "sterkt", så det gikk i tynn saft og sjokomelk.

Prøv mat som er myk og mild, ikke for syrlig. Suppe, eggerøre, most frukt som er mild på smak (banan, pære), potetmos, yoghurt. Ellers drikke med kalorier[emoji4]

Saftis og babygrøt, vi ble mildt rammet da, og det var bare et par dager han ikke ville ha mat. Tror vi også hadde sjokolademelk :)

Her spiste hun ikke på 5 dager. Legen sa at det viktigste var væske og sukker, så sjokomelk og iskrem var det eneste som funker her. 5 dagen spiste hun litt yoghrt og grøt på tube fra kjøleskapet og dagen etter innmaten på skiven med syltetøy.
Det var forferdelig:(

Ja her har en halv pølsebrød gått ned. Men han er sulten og prøver men alt gjør vist vondt men skal prøve is i morgen sjokolademelk var smart:p nå fikk pappa en kjempe idé og gitt ham riskrem....ser ut til å gå ned på høykant

Noe som er mildt og kaldt kan være lurt å prøve. Jeg fikk det for noen år siden og spiste ikke på en uke, det er fryktelig vondt men smertestillende hjalp litt på smerten så jeg klarte å drikke...

Vi laga mye smoothie.
En neve med frosne bær, en liten yoghurt, banan, melk og havregryn. Hun hadde så vondt at hun ikke kunne ha sugerør de første dagene. Så hun brukte skje eller drakk det fra en kopp.
God bedring [emoji173]️

Back
Topp