Mummimamma?

Duskregn

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
hvordan gikk det på innvendig ul i dag? satt nylig å leste tråden din som siste kommentar var fra i går så bryr meg ikke om å svare der men spør heller i egen tråd. Håper du fikk se et lite nurk som hadde gjemt seg <3 klem

Tror hu sko på innvendig ul i dag klokken 9.
Xxx alt eg har for alt går fint :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper virkelig alt er bra og gleder meg til å høre hvordan det gikk :)

Masse lykke til i dag Mummimamma :) Håper på gode nyheter fra deg!

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Masse lykke til mummimamma

Lykke til, håper på gode nyheter<3

Lykke til mummimamma:)

Det gikk ikke bra. De fant ikke noe foster. Nå har jeg fått tabletter for å modne livmoren. Så skal jeg tilbake i morgen for utskrapning. :( Akkurat nå er det helt forjævlig..

Takk for alle gode tanker. Håper det går bra med alle dere andre. Lykke til videre i svangerskapet!

Appen <3

Det gikk ikke bra. De fant ikke noe foster. Nå har jeg fått tabletter for å modne livmoren. Så skal jeg tilbake i morgen for utskrapning. :( Akkurat nå er det helt forjævlig..

Takk for alle gode tanker. Håper det går bra med alle dere andre. Lykke til videre i svangerskapet!

Appen <3

Nei nei nei :( Uff, det var ikke kjekt å høre i det hele tatt.. Ord blir fattige. Sender deg en veldig god klem, og mange gode tanker. Håper på det beste for deg videre. ❤❤

Ånei :( helt forferdelig :( :(

Sender masse klemmer ! Nå må du bare ta godt vare på deg selv.
Forstår uendelig godt hvordan du har det. Og det er helt for jævlig rett å slett
:(

Verden er urettferdig

Ååå nei så trist å høre :(
hadde virkelig et håp :(
ta vare på deg selv og lykke til videre ♥

:-( :-(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Huff, det var fryktelig trist å høre! Ta vare på deg selv! Håper ny spire sitter fort igjen!

Back
Topp