Mumi bleier

Fompen

Glad i forumet
Noen som har prøvd disse? :) Selger de på rema, har kun sett de der hvertfall :) Kjøpte en pakke igår, fra 7-15 kg. Det er trusebleier står det, hva er forskjellen på de og vanlige? :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Dette lurer jeg på også:P Har sett de nemlig...:)

Du kjøpte jo en pakke, åssen ser de ut? :P Det er ikke sånn alla libero up&go da?Har ikke sett jeg, det må jeg se etter!

Du kjøpte jo en pakke, åssen ser de ut? :P Det er ikke sånn alla libero up&go da?Har ikke sett jeg, det må jeg se etter!
Har prøvd på en nå, og de er geniale :) det er sånn trusebleie så er ingen teip. De sitter skikkelig godt på, god passform, og virker som og holde på innholdet godt :) skal teste de inatt også for og se. De er vriene og få av egentlig, spess om det er bæsj.. men rev de opp på sidene uten prob så da er jo det problemet løst :) mulig det er meningen og? :P

Er meningen at man skal rive dem av på siden, ja ;)
Har aldri blitt venn med trusebleier, jeg. Storesøster på 2 år her bruker fortsatt tapebleier :P

Har prøvd på en nå, og de er geniale :) det er sånn trusebleie så er ingen teip. De sitter skikkelig godt på, god passform, og virker som og holde på innholdet godt :) skal teste de inatt også for og se. De er vriene og få av egentlig, spess om det er bæsj.. men rev de opp på sidene uten prob så da er jo det problemet løst :) mulig det er meningen og? :P

Er det rema1000 sitt merke? Up&go skal rives på sidene iallfall. Jeg vil og ha . Hehe

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Er meningen at man skal rive dem av på siden, ja ;)
Har aldri blitt venn med trusebleier, jeg. Storesøster på 2 år her bruker fortsatt tapebleier :P
Oki tenkte mwg egentlig det ;) Hehe.. jeg syns de bleine var helt fantastiske :)

Er det rema1000 sitt merke? Up&go skal rives på sidene iallfall. Jeg vil og ha . Hehe

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Ja jeg tror det er kun rema som har de :) ja kjøp og prøv :) helt fantastiske syns jeg :) Fordel at de er billige og, pluss at de er søte :D hihi..

Ja jeg tror det er kun rema som har de :) ja kjøp og prøv :) helt fantastiske syns jeg :) Fordel at de er billige og, pluss at de er søte :D hihi..

Hehe. Ere samme pris som de sjiraffbleiene? Jeg sverger til de. Absorberer så mye bedre enn libero sine

Her bruker vi sjiraff bleiene til rema 1000...men kanskje vi skal kjøpe en pk. mumi for å prøve:D

Hehe. Ere samme pris som de sjiraffbleiene? Jeg sverger til de. Absorberer så mye bedre enn libero sine
Ja samme pris :) Ja vi har også brukt sjiraffbleiene og pampers :) Ja libero sine liker ikke jeg heller, absorberer dårlig, dårlig passform og små i str :P

Her bruker vi sjiraff bleiene til rema 1000...men kanskje vi skal kjøpe en pk. mumi for å prøve:D
Gjør det :) jeg likte de veeldig godt :)

Kjøpte inn en pakke Mumi-bleier no:-) inspirert av tråden her:-)

Har dere kjøpt og er dere fornøyd? :)

Jeg kjøpte en pk mumibleier til frøkna mi - hun er født i juli-13. Liker de bedre enn libero sine siden disse ikke lekker når hun tisser.. men synes de er så svære og blir ganske klumpete på..men helt ålreite - alt i alt. Sjiraff-bleiene er alle tiders, synes jeg :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja de er litt klumpete, enig der. Hver gang snuppa her bæsjer så går det igjennom så går tilbake til pampers gitt :) mest fornøyd med de :)

Jeg liker sjiraffene best jeg. Kjøpte etter den linken her, men jeg tror at selvom de er fra 7 kilo, tror jeg de er bedre for smårollinger som kan gå og er litt større. At de er lettere å bevege seg med. Akkurat nå er de hakke for store og klumpete.
Pluss at de er litt dyrere enn rema1000 som jeg er storfornøyd med. Det er ett finsk merke, og posen er kompostbar da ;) :P

Jeg liker sjiraffene best jeg. Kjøpte etter den linken her, men jeg tror at selvom de er fra 7 kilo, tror jeg de er bedre for smårollinger som kan gå og er litt større. At de er lettere å bevege seg med. Akkurat nå er de hakke for store og klumpete.
Pluss at de er litt dyrere enn rema1000 som jeg er storfornøyd med. Det er ett finsk merke, og posen er kompostbar da ;) :P
Ja enig :) etter å ha brukt de litt var jeg ikke like fornøyd lenger :) sikkert bedre på litt større ja :)

Back
Topp